کد خبر : 1951038 | 25 تیر 1402 ساعت 14:17 | 74.9K بازدید | 30 دیدگاه

بازی جنجالی لیگ سه به روایت ناظران

دعوا نکنید ساعت 8 شب بلیت داریم!

کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.

دعوا نکنید ساعت 8 شب بلیت داریم!

به گزارش"ورزش سه" حواشی  بازی تیم های مدعی رخش خودرو تبریز و کویر مقوا تهران در نهایت منجر به نیمه تمام ماندن این بازی حساس شد. این در حالی است که اخبار و گزارش‌های ضد و نقیضی در این رابطه به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد همه چیز منوط به بررسی گزارش داور، ناظر داوری و مسئول برگزاری مسابقه باشد.  
جنجال این بازی در دقیقه 4+90 رخ می دهد جایی که در یک صحنه تیم رخش خودرو اعتقاد به خطای پنالتی داشت. صحنه ای که  تصاویری از آن منتشره شده و احتمالا طی روزهای آینده توسط کارشناسان داوری درباره اش بحث خواهد شد.

1898492

جنجال چگونه آغاز شد 
سه دقیقه مانده به پایان وقت‌های اضافه ای که داور گرفته، یک سانتر از داخل محوطه جریمه با ضربه سر بازیکن تیم رخش خودرو همراه می‌شود. توپ اما به مدافع تیم کویرمقوا برخورد کرده و در یک فعل و انفعال از پشت دروازه به اوت می رود. بازیکنان تیم به نشانه اینکه پنالتی اتفاق افتاده به داور و کمک داور اعتراض می‌کنند، داور به سمت کمک داور می رود اما  بازیکنان رخش و اعضای نیمکت این تیم کمک آمده و دور او جمع می شوند.
در شلوغی یک نفر از معترضان کمک داور را هل می دهد و کمک داور زمین می خورد و داخل چاله ای که بیرون زمین قرار دارد می افتد. 

1898493

چند تماشاگر وارد زمین شده و داورها با کمک مسئولان امنیتی بازی به رختکن می‌روند. زمان زیادی برای تصمیم گیری وجود ندارد چرا که تیم کویرمقوا ساعت 8 بلیط برگشت به تهران را  دارد و به مسئولان بازی این موضوع را دائم گوشزد می‌کنند. 
در نهایت داوران تصمیم می‌گیرند به دلیل اتفاقی که برای کمک داور افتاده و مصدومیت جزئی که در اثر برخورد عوامل تیم رخش خودرو رخ داده بازی نیمه تمام بماند. 

1898494

با این وصف در این مدت اخبار و گزارش‌های متناقض هم درباره این بازی کم نبوده است. عوامل تیم رخش خودرو معتقدند که کمک داور ابتدا برای پنالتی پرچم می زند و بعد تصمیمش را عوض کرده است. در حالی که فیلم کاملی از مسابقه بیرون نیامده اما در بخشی که مربوط به صحنه جنجالی هست مشخصا داور وسط  میلاد کهزادی اعتقادی به پنالتی ندارد و ادامه بازی داده است. باید دید براساس گزارش های رسیده از سوی عوامل مسابقه، احکام کمیته انضباطی درباره این مسابقه حساس چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها