کد خبر : 1951041 | 25 تیر 1402 ساعت 14:36 | 97.7K بازدید | 16 دیدگاه

حسینی، کاپیتان ربیعی شد!(عکس)

سرمربیان آلومینیوم و ذوب‌آهن همزمان به سمت تماشاگران اراکی رفتند.

حسینی، کاپیتان ربیعی شد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی در حالی دیروز شنبه در یک مسابقه تدارکاتی در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار گرفتند که دو تیم نمایش خوب و پایاپای برابر هم ارائه کردند و البته استقبال قابل توجهی نیز از سوی تماشاگران اراکی از این دیدار شده بود.

هواداران آلومینیوم که معمولا استقبال خوبی از دیدارهای خانگی این تیم در لیگ برتر دارند، روز گذشته در مسابقه تدارکاتی مقابل ذوب آهن نیز حضور قابل توجه روی سکوها داشتند و به تشویق تیم خود پرداختند و قبل از شروع مسابقه نیز از سرمربی خود درخواست جالبی کردند.

در حالی که قبل از شروع مسابقه سید مجتبی حسینی و محمد ربیعی و کمک‌های آنها مشغول خوش و بش صمیمانه با یکدیگر بودند، تماشاگران آلومینیوم مثل شعار برای کاپیتان تیمشان، از سرمربی خود درخواست داشتند که ربیعی را به سمت آن‌ها ببرد که شعار آنها تعجب و لبخند هر دو سرمربی را به همراه داشت.

مجتبی حسینی امیدوار است آلومینیوم اراک را که تغییر بازیکن زیادی داشته و بسیاری از نفرات آن جدا شده‌اند را به جایگاه خوبی در فصل جدید لیگ برتر برساند و محمد ربیعی نیز به دنبال کسب نتیجه در نخستین فصل حضورش در ذوب‌آهن است.

1898505

دیدگاه‌ها