کد خبر : 1951051 | 25 تیر 1402 ساعت 15:58 | 217.7K بازدید | 418 دیدگاه

حرف های احساسی یک بازیگر مقابل در باشگاه

آخرین پیشنهاد به استقلال، کنار بکشید

اعتراض استقلالی ها به شرایط باشگاه ابعاد تازه ای پیدا کرده و پای برخی چهره ها نیز به ماجرا باز شده است.

آخرین پیشنهاد به استقلال، کنار بکشید

به گزارش"ورزش سه" در جمع حاضر در مقابل باشگاه برخی چهره های شناخته شده  فوتبالی و غیرفوتبالی هم دیده می شدند. در این جمع پلاکاردهای اعتراضی  با عکس برخی از چهره ها از وزرای راه و شهرسازی و ورزش  گرفته تا رئیس سازمان خصوصی سازی، مهدی تاج و محمود بابایی که این روزها زیاد صحبتش می شود در دست برخی از هواداران دیده می شد، حتی یکی از هواداران که بیماری قلبی داشت براساس فیلم های منتشره به خاطر شرایط استقلال دچار مشکلاتی شد. 

ویدئو: 305602

در این بین برخی از چهره ها از جمله امیرحسین صادقی، مهدی فنونی زاده و امیرغفارمنش تلاش هایی هم برای رساندن صدای هواداران استقلال به گوش مسئولان باشگاه داشتند. امیرغفارمنش در بین تماشاگران معترض صحبت کرد. او البته همانطور که خودش گفت یک هوادار استقلال است و اعتقاد دارد که این اعتراض ها به جایی نمی رسد:"این یک تحقیر چندساله است و درست نمی شود. هرسال همین ا ست مدیر عوض می شود پول نمی دهند، با ضعیف ترین بازیکنان قرارداد می بندند. پارسال اگر پرسپولیس ده گل به استقلال نزد به خاطر اینکه از نام بزرگ استقلال ترسید." 

او می گوید استقلال باید از لیگ کنار بکشد چرا که معتقد است دشمنی ها علیه تیم علنی است:" من دوستی دارم پرسپولیسی است که از او پرسیدم ما توهم داریم یا نه؟ گفت نه واقعا از ما حمایت شده... من واقعا برای چنین طرفدار پرسپولیس احترام قائلم. آرزو دارم استقلال از لیگ کنار بکشد." او مثل خیلی دیگر از هواداران معتقد است تکلیف فصل آینده هم مشخص است و نمی خواهند استقلال قهرمان شود:" می خواهید بگویم. استقلال را تحت فشار قرار می دهند، نکونام از بی عدالتی خسته و عصبی می شود اما هوادار می خواهد بماند و او با سختی تیم را در کورس نگه می دارد. اما بین سپاهان، پرسپولیس و تراکتور یکی را قهرمان می کنند. من نمی خواهم قهرمان را زیر سوال ببرم اما مهندسی خواهند کرد. به استقلال و چند تیم دیگر نامهربانی می‌شود مثل استقلال یا صنعت نفت. همیشه در آخر فصل  می‌بینیم استقلال و نفت آبادان از داوری  ضرر کرده اند!"

این اعتراض‌ها در حالی انجام می‌شود که مشخصا استقلال شرایط خوبی ندارد. باشگاه پول لازم را برای بستن تیم و پرداخت مطالبات و امکانات ندارد(آنطور که می گویند) و از طرفی زمان کاملا علیه آماده سازی تیم در حال گذر است. به نظر می‌رسد آنچه استقلال را از این بحران نجات می‌دهد راهکارهای تخصصی و جدی باشد. البته که پیشنهاداتی مانند کنار کشیدن از لیگ راهکار نیست و یک اعتراض از روی عصبانیت است. 

مدیران استقلال برای حل بحران چاره ای ندارند که اعتراض را بشنوند اما بهترین تصمیمات را بگیرند. آنها باید با راه  حل‌های حتی الامکان اصولی و ثمربخش تیم را از  این مقطع عبور داده و در مسیر حرکت قرار بدهند. باید دید نقشه راه خطیر و نکونام برای رسیدن به این هدف چیست؟

ویدئو: 305601

دیدگاه‌ها