کد خبر : 1951067 | 25 تیر 1402 ساعت 17:41 | 47.8K بازدید | 26 دیدگاه

رابی فاولر:

درکمان کنید، هر که به عربستان می‌رود پول‌پرست نیست!

رابی فاولر، اسطوره لیورپول، که خودش برای مربی‌گری راهی عربستان شده، از هواداران لیورپول خواست از انتقاد از جردن هندرسون دست بردارند و او را به پول‌پرستی متهم نکنند.

درکمان کنید، هر که به عربستان می‌رود پول‌پرست نیست!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که شایعات درباره جدایی کاپیتان لیورپول، جردن هندرسون، و انتقال او به فوتبال عربستان به اوج رسیده هواداران این تیم از او عصبانی هستند و هندرسون را به پول‌پرستی و پشت کردن به تیم و هواداران متهم می‌کنند.

گفته می‌شود هندرسون به پیشنهاد نجومی باشگاه عربستانی الاتفاق پاسخ مثبت داده است. این باشگاه پیش از این یکی از اسطوره‌های لیورپول، استیون جرارد، را به عنوان سرمربی خود استخدام کرده است. بر اساس گزارش‌ها الاتفاق به جردن هندرسون پینشهاد دستمزدی معادل 800هزار یورو در هفته داده است.

1898562

در میانه این انتقادها یکی دیگر از اسطوره‌های لیورپول، رابی فاولر، به دفاع از جردن هندرسون پرداخت. فاولر هم امسال تابستان راهی فوتبال عربستان شده و هدایت تیم القادسیه که در لیگ دسته دوم این کشور حضور دارد را پذیرفته است.

رابی فاولر در یادداشتی که برای روزنامه انگلیسی میرر نوشت خطاب به هواداران لیورپول گفت: "من واقعا متوجه نمی‌شوم چرا دستمزد فوتبالیست‌ها تا این حد حساسیت‌برانگیز است. درحالی‌که دلال‌ها و بورس‌بازها هر روز میلیاردها دلار به جیب می‌زنند و کسی از آنها سوال نمی‌پرسد".

1898563

اسطوره لیورپول در ادامه یادداشت خود نوشت: "بگذارید یک چیز را روشن کنم: من جردن، استیون جرارد یا هر کسی که بخواهد برای کار به عربستان برود را محکوم نمی‌کنم و نخواهم کرد. علتش هم این نیست که خودم قرار است از عربستان پول بگیرم. این اصلا درست نیست. همان‌طور که قبلا توضیح دادم من هدایت تیمی را قبول کردم که در لیگی پایین‌تر از لیگ حرفه‌ای عربستان حضور دارد. من جاه‌طلب هستم و دلم می‌خواهد سرمربی باشم، چون می‌خواهم خودم را ثابت کنم. من جردن را خوب می‌شناسم و با استیوی بزرگ شده‌ام. استیون هم مثل من دوست دارد مربی‌گری کند و خودش را ثابت کند. او حالا مربی تیمی بزرگ است که در لیگی حضور دارد که می‌خواهد رشد کند و یکی از بهترین لیگ‌های دنیا بشود. این برای مربی‌ای که جاه‌طلب است و می‌خواهد به بالاترین سطح برسد فرصت خیلی خوبی است".

دیدگاه‌ها