کد خبر : 1951091 | 25 تیر 1402 ساعت 20:18 | 133.1K بازدید | 135 دیدگاه

یحیی مشت دوم را هم کوبید

پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان صفر: یزله با کنعانی!

پرسپولیس دومین بازی دوستانه خود در پیش فصل را با پیروزی پشت سر گذاشت.

پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان صفر: یزله با کنعانی!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی در دومین بازی دوستانه پس از پیروزی هفت گله مقابل شمس آذر، برابر استقلال خوزستان قرار گرفتند تا دومین محک خود را هم تجربه کنند. این بازی در حالی برگزار شد که قرمزها قرار بود روز سه شنبه هفته گذشته راهی استانبول شوند تا دو هفته در ترکیه اردو بزنند اما با لغو این اردو، کار خود را در تهران دنبال کردند.

در این بازی حسین کنعانی موفق شد تک گل سرخپوشان در نیمه اول را به ثمر برساند. او از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس گلزنی کرد تا تیم یحیی گل‌محمدی برابر این حریف تازه صعودکرده به لیگ برتر، پیروز شود.

1898607

قرمزها در این بازی دو ترکیب متفاوت را استفاده کردند و یحیی گل‌محمدی تقریبا به تمام بازیکنانش میدان داد تا آنها را برابر شاگردان سیروس پورموسوی تست کند.

در نیمه دوم این بازی یحیی گل‌محمدی تغییرات زیادی را انجام داد اما با این حال تغییری در نتیجه به وجود نیامد و شاگردان این سرمربی توانستند بردی مهم را کسب کنند.

پرسپولیسترکیب نیمه اول پرسپولیس:
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، حسین کنعانی، وحدت هنانوف، وحید امیری، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری و مهدی عبدی

1898630

پرسپولیسترکیب نیمه دوم پرسپولیس:

امیررضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدمهدی احمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سورگی، سعید صادقی، علیرضا خدادادی و شهاب زاهدی

1898632

⏱شرح بازی:
در دقیقه 30 پاس‌کاری زیبای پر‌سپولیس پشت محوطه جریمه این بار به محمد عمری رسید که او بعد از دریبل یک بازیکن شوتزنی کرد و ضربه پای چپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در نیمه دوم مثل نیمه نخست جریان بازی در اختیار سرخپوشان بود و چند موقعیت خوب از روی شوت از راه دور و سانتر از جناحین خلق شد که شوت‌های اسماعیلی‌فر و صادقی و هم‌چنین ضربه سر خدادادی راهی به دروازه پیدا نکردند. 

1898631

⚽شرح گل:
پرسپولیس 1 - استقلال خوزستان 0 (حسین کنعانی - دقیقه 26): در دقیقه ۲۶، همکاری خوب سرخپوشان با پاس عمقی به مهدی عبدی ختم شد که مدافع حریف با خطا او را متوقف و داور اعلام پنالتی کرد. حسین کنعانی پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت حرکت دروازه‌بان پنالتی را به گل اول بازی تبدیل کرد.

1898606

📌حواشی:
* امیرحسین پیروانی، برادر افشین، مدیر تیم پرسپولیس، روی نیمکت استقلال خوزستان حضور دارد و با برادرش نیز دیداری صمیمانه داشت.

1898613

* سینا اسدبیگی پیراهن شماره 88 را که سال‌ها بر تن سیامک نعمتی بود، برتن کرده است.
* علیرضا بیرانوند در این بازی از ابتدا برای تیمش به میدان رفته و شرایط بازی را پیدا کرده است.
* زوج خط دفاعی پرسپولیس با پورعلی‌گنجی و کنعانی تشکیل شده است.
* وحدت حنانوف که شایعاتی پیرامون جدایی‌اش وجود دارد، امروز در پست دفاع راست بازی می‌کند.
* مهدی ترابی در این بازی به عنوان کاپیتان پرسپولیس مراسم ابتدای بازی را برگزار کرد.
* بیرانوند در ابتدای بازی برخوردی صمیمانه با پورموسوی و طیبی داشت.

1898614

* تیم پرسپولیس فردا در سومین بازی دوستانه فصل به مصاف پیکان خواهد رفت.
* یحیی در نیمه دوم ترکیب خود را کاملا تغییر داد و نفرات جدیدی را به زمین فرستاد.
* میلاد سورگی و امیررضا رفیعی تنها بازیکنان جوانی بودند که در نیمه دوم در ترکیب اصلی قرار داشتند.

دیدگاه‌ها