کد خبر : 1951092 | 25 تیر 1402 ساعت 20:12 | 25.6K بازدید | 7 دیدگاه

اوزونیدیس و آغاز یک ماموریت دشوار؛

نسخه جدید گل‌گهر پس از قلعه‌نویی (عکس)

امیر قلعه‌نویی توانست گل‌گهر را از یک تیم در آستانه سقوط به یک تیم مدعی بدل کند، حالا اوزونیدیس ماموریت دشواری در سیرجان دارد.

نسخه جدید گل‌گهر پس از قلعه‌نویی (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، اولین سال حضور گل‌گهر در لیگ برتر با سختی زیادی به اتمام رسید. آنها کارشان را با وینکو بکوویچ، که توانسته بود این تیم را به لیگ برتر برساند، آغاز کردند ولی در ادامه این مجید جلالی بود که هدایت تیم را در شرایطی که در رتبه‌های انتهایی جدول قرار داشت، برعهده گرفت. سرمه‌ای پوشان سیرجانی در آن فصل تا هفته پایانی خطر سقوط را احساس کردند ولی درنهایت از این خطر بزرگ فرار کردند.

با حضور امیر قلعه‌نویی شرایط به طور کلی در سیرجان دگرگون شد و او طی نزدیک به سه سال حضور در رأس کادر فنی گل‌گهر تیمی را مهیای مسابقات کرد که همواره در جمع تیم‌های بالای جدول حضور داشت و به ترتیب رتبه‌های پنجم، چهارم و ششم را در فصول 20 ،21 و 22 لیگ برتر کسب کرد.

حالا با انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی فرصت هدایت گل‌گهر به عنوان یکی از باشگاه‌هایی که زیرساخت بسیار مناسبی برای کار کردن دارد، در اختیار مارینوس اوزونیدیس قرار گرفته است.

1898013

این مربی یونانی از زمان معرفی رسمی سعی کرده تا بازیکنان با کیفیت تیم را حفظ کند و مهره‌های مورد نظرش را نیز جذب کند. از جمع سه نفره بازیکنان خارجی این تیم وسلی و استنلی کی‌روش جدا شدند و تنها اریک بایناما در اردوی سیرجانی‌ها باقی مانده است.

احمدرضا زنده‌روح، ابوالفضل رزاق‌پور، امیر شهیم، حمید بوحمدان، علیرضا کوشکی، محمدرضا اخباری و مهدی ممی‌زاده بازیکنانی هستند که به جمع سرمه‌ای پوشان سیرجانی برای فصل بیست و سوم اضافه شده‌اند و البته بازیکنانی نظیر آرمین سهرابیان، امین قاسمی‌نژاد، رضا شکاری، شایان مصلح، محمد خدابنده‌لو، یونس شاکری، مرتضی تبریزی و منادی راه جدایی در پیش گرفته‌اند.

در آخرین بازی دوستانه گل‌گهر که در کرمان برگزار شد اوزونیدیس یازده بازیکن زیر را راهی میدان کرد، تا رفته رفته هم خودش و هم علاقه‌مندان به فوتبال با نسخه جدید این تیم تازه وارد به دایره لیگ برتر فوتبال ایران آشنا شوند.

1898608

ایستاده از راست: محمدرضا اخباری، علیرضا آرتا، اریک بایناما، علیرضا علیزاده، طاها شریعتی و حمید بوحمدان.
نشسته از راست: مهدی ممی‌زاده، ابوالفضل رزاق‌پور، نوید عاشوری، علیرضا کوشکی و مهران گلزاری.

از مهم‌ترین اقدامات باشگاه گل‌گهر در پنجره تابستانی می‌توان به حفظ بازیکنانی نظیر نوید عاشوری، محسن فروزان، علیرضا علیزاده و برخی نفرات دیگر در کنار جذب بازیکنان سرشناسی نظیر اخباری، کوشکی، ممی زاده و بوحمدان اشاره کرد.

البته همچنان باید در انتظار اولین مصاف سیرجانی‌ها در لیگ برتر ماند و دید که این مربی که بیشتر از آرایش 1-4-1-4 برای تیم‌هایش استفاده می‌کند، چطور نفرات خود را در زمین انتخاب خواهد کرد و با چه استراتژی‌ای به مسابقات لیگ برتر پا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها