کد خبر : 1951097 | 25 تیر 1402 ساعت 20:36 | 196.2K بازدید | 45 دیدگاه

با مدل موی جدید: هالند درس زندگی می‌دهد! (عکس)

ارلینگ هالند به بهانه رونمایی از مدل موی جدیدش توصیه‌هایی درباره سبک زندگی به هواداران خود ارائه داد تا نشان بدهد که لقب ربات برای او لقب مناسبی نیست.

با مدل موی جدید: هالند درس زندگی می‌دهد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان با پیراهن منچسترسیتی که به فتح سه‌گانه منجر شد این روزها در تعطیلات به سر می‌برد و به زودی باید خود را برای شروع اردوی تابستانی سیتی به پپ گواردیولا معرفی کند.

ستاره نروژی که لقب‌های زیادی از بچه‌غول گرفته تا وایکینگ و ربات را یدک می‌کشد امروز برای رونمایی از مدل موی جدیدش از اینستاگرام استفاده کرد. هالند در این پست تصاویری از خود منتشر کرد که او را در کنار یک دریاچه به همراه قلاب ماهیگیری نشان می‌داد.

1898618

هالند در این پست اینستاگرامی برای هوادارانش توصیه‌هایی برای سبک زندگی هم داشت و خطاب به آنها نوشت که زندگی "عبارت است از حفظ تعادل".

پیش از این سفر ماهیگیری، ارلینگ هالند در یک مراسم معرفی مد و لباس برند دولچه گابانا در کنار چندین چهره مشهور دیده شده بود.  

هنوز مشخص نیست که هالند از چه زمانی برای شروع تور تابستانی منچسترسیتی به شهر منچستر برخواهد گشت. البته مشخص شده که ستاره نروژی دیرتر از برخی دیگر از هم‌تیمی‌هایش به اردو خواهد پیوست چرا که با توجه به شرکت او در بازی‌های تیم ملی نروژ، بعد از پایان فصل باشگاهی، پپ گواردیولا موافقت کرد که ستاره نروژی مرخصی طولانی‌تری داشته باشد.

1898617

دیدگاه‌ها