کد خبر : 1951110 | 25 تیر 1402 ساعت 21:50 | 58.6K بازدید | 35 دیدگاه

بیانیه سرد یونایتد: ممنون هری، دیگر کاپیتان نیستی

باشگاه منچستریونایتد با اعلام اینکه هری مگوایر کاپیتان این تیم نخواهد بود از او به خاطر تلاش‌هایش تشکر کرد. مگوایر ساعتی پیش این خبر را اعلام کرده بود.

بیانیه سرد یونایتد: ممنون هری، دیگر کاپیتان نیستی

به گزارش "ورزش سه"، دوران کاپیتانی هری مگوایر، مدافع جنجالی منچستریونایتد، رسما به پایان رسید.

بعد از اینکه ساعتی پیش مگوایر با انتشار پستی اعلام کرد در گفت‌وگو با اریک تن‌هاخ متوجه شده که دیگر کاپیتان شیاطین سرخ نخواهد بود باشگاه هم با انتشار بیانیه‌ای کوتاه این موضوع را تایید کرد.

جالب اینجاست که مگوایر در پست طولانی‌ای که منتشر کرد از اینکه بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده ابراز ناراحتی کرد و البته از هواداران به خاطر حمایت‌هایی که از او داشتند تشکر کرد.

1898659

منچستریونایتد با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: "در منچستریونایتد همه از هری مگوایر که در سه سال و نیم گذشته کاپیتان ما بود سپاسگزارند. سرمربی ما در آینده و در زمان مناسب و بعد از صحبت کردن با بازیکنان تیم، کاپیتان جدید را معرفی خواهد کرد".

هری مگوایر با اعلام رسمی گرفته شدن بازوبند کاپیتانی منچستریونایتد از او در پستی گلایه‌آمیز و طولانی نوشت: "مربی تیم امروز بعد از صحبت‌هایی طولانی که با من داشت اعلام کرد که کاپیتان را عوض کرده است. او دلایلش را برای من توضیح داد و با اینکه من شخصا از این بابت خیلی خیلی ناراحت و دلخورم، ولی هر زمان که پیراهن باشگاه را بپوشم مثل همیشه با جان و دل تلاش خواهم کرد".

دیدگاه‌ها