کد خبر : 1951119 | 25 تیر 1402 ساعت 22:46 | 350.6K بازدید | 261 دیدگاه

کار بزرگ جلوی چشم مرد محبوب؛

آقای ولاسکو ما را ببخش ولی خوشحالیم که ناراحتی!

والیبال ایران امروز دست به یک کار بزرگ و فوق العاده زد.

آقای ولاسکو ما را ببخش ولی خوشحالیم که ناراحتی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان والیبال ایران در حالی امشب فینال مسابقات قهرمانی جهان را برابر ایتالیا برگزار کرد که در مسابقات قبلی خود هیچ شکستی نخورده بود. در سمت مقابل ایتالیا نیز با یک فرم فوق العاده پا به دیدار برابر ایران گذاشت تا شاهد یک نمایش هیجان انگیز باشیم.

یکی از نکات قابل توجه بازی امشب دو تیم ایران و ایتالیا به مرد محبوب والیبال ایران یعنی خولیو ولاسکو اختصاص داشت. مرد تمام نشدنی دنیای والیبال که طی سال‌های گذشته وظیفه جالبی را بر عهده گرفته و به عنوان مدیر تیم‌های پایه ایتالیا فعالیت می‌کند.

ویدئو: 305636

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیدار نیمه نهایی موفق شد آرژانتین را شکست دهد. این اولین ضربه به خولیو ولاسکو بود که باعث شد تیم ملی کشورش نتواند به فینال رقابت قهرمانی جهان صعود کند.

جوانان درخشان والیبال ایران امشب دومین کابوس را برای مرد محبوب والیبال ما رقم زدند و در یک بازی ماراتن گونه و بسیار جذاب موفق شدند تیم ملی ایتالیا را با نتیجه سه بر دو شکست دهند.

1898809
1898810

این شکست در حالی برای ایتالیا رقم خورد که خولیو ولاسکو پیش از بازی به بازیکنان تیم ملی این کشور اخطار داده و گفته بود: "ایتالیا باید امروز برابر فشاری که ایران می‌آورد دوام بیاورد و خوب بازی کند، اما این که رعایت این مورد کافی است یا نه باید در مسابقه فینال دید. توان جسمی و ذهنی‌ فشار زیادی به حریفان وارد می‌کند، اگر مقابل این تیم خوب بازی نکنید، پیروزی دشوار خواهد بود. حریفان باید درون زمین را پوشش دهند و به خوبی از یکدیگر حمایت کنند تا بتوانید بازی را ادامه دهند."

با این حال توصیه‌های این مرد جذاب والیبال دنیا نیز نتیجه نداد و جوانان والیبال ایران با نمایش درخشان خود کابوس تلخ را برای او و آتزوری رقم زدند تا این از معدود دفعاتی باشد که ما از ناراحتی این مرد دوست داشتنی خوشحال می‌شویم.

1898811
1898812

دیدگاه‌ها