کد خبر : 1951120 | 25 تیر 1402 ساعت 22:51 | 57K بازدید | 31 دیدگاه

روزشماری برای یک تغییر مهم در لیگ برتر (عکس)

از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر دیگر خبری از توپ‌های سفید دربی استار نخواهد بود.

روزشماری برای یک تغییر مهم در لیگ برتر (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، این خبری بود که مسئولان سازمان لیگ و در راس آنها سهیل مهدی در مراسم قرعه کشی رقابت‌های لیگ برتر در دوره بیست و سوم اعلام کردند و قرار است از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر با طرحی جدید از شرکت دربی استار برگزار شود. 
سهیل مهدی در گفت‌وگویی با "ورزش‌ سه"، درباره اینکه چه زمانی توپ‌‎ها به تیم‌های حاضر در لیگ برتر برای استفاده در تمرینات داده خواهد شد، اینطور پاسخ داد: «کارهای قانونی وارد کردن توپ‌ها به کشور انجام شده و به زودی با طی شدن چند مرحله دیگر توپ‌ها به تیم‌های مختلف تحویل داده خواهد شد.» 

1898677
آنطور که سهیل مهدی اعلام کرد، این توپ‌ها دست‌ساز هستند و در نسخه‌ای که قرار است از آن در لیگ برتر استفاده شود، از عکس یوز ایرانی هم بهره برده شده است.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره اینکه حتما پیش از روز دوازدهم مردادماه که شروع مسابقات است، توپ‌ها به تیم‌ها داده خواهد شد، اضافه کرد: «صددرصد. حتما این اتفاق برای دوره آماده سازی به تیم‌ها داده خواهد شد.» 
گفتنی است براساس اعلام مسئولان سازمان لیگ قرار است رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر و همین‌طور لیگ دسته اول با طرح جدید توپ‌های دربی استار برگزار شود و البته رقابت‌های لیگ‌های دسته دوم و سوم و همین‌طور لیگ زنان نیز با نسخه دیگری از همین طرح برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها