کد خبر : 1951127 | 25 تیر 1402 ساعت 23:15 | 34.9K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره جدید آرسنال هم‌تیمی‌اش را هیجان‌زده کرد

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، از خرید کای هاورتز، بازیکن فصل گذشته چلسی، استقبال کرد.

ستاره جدید آرسنال هم‌تیمی‌اش را هیجان‌زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، آرون رمزدیل از توانایی کای هاورتز برای بازی در پست‌های مختلف پس از پیوستن این هافبک به آرسنال، تمجید کرده است.

هاورتز ماه گذشته با قراردادی 76.4 میلیون یورویی از چلسی به آرسنال  پیوست. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای تقویت خط میانی این بازیکن آلمانی را جذب کرد.

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، درباره خرید کای هاورتز گفت: "خرید بسیار خوبی است. کای در حال حاضر تجربه زیادی دارد، او زمانی که خیلی جوان بود در بایرلورکوزن کاپیتان بود. او یک بازیکن باتجربه است، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده و در بازی‌های مهم گلزنی کرده است. او می تواند در پست های مختلف بازی کند که به تیم کمک خواهد کرد. او همچنین پسر قدبلندی است، بنابراین می‌تواند روی ارسال‌های بلند نیز کمک کند، چیزی که در فوتبال مدرن نباید دست کم گرفته شود."

1898685

رمزدیل درباره حضور ملی پوش آلمانی در غرب لندن ادامه داد: "بیش از همه، شگفت انگیز بود که او چقدر می‌تواند متفاوت بازی کند. او در بازی با توپ عالی است اما در عین حال می تواند یک بازیکن گلزن نیز باشد. به عنوان حریف او، شما هرگز نمی‌توانید در مقابل او لحظه‌ای استراحت کنید زیرا او دائماً به دنبال فضای آزاد است. همچنین، او در بازی با توپ بسیار سخاوتمند است و دوست دارد به وینگرها یا بازیکنانی که کنار او حضور دارند کمک کند. امیدوارم فصل آینده همه این ویژگی‌ها را ببینیم."

این دروازه‌بان همچنین به عدم قهرمانی آرسنال در فصل گذشته اشاره کرد. رمزدیل در مورد شانس قهرمانی آرسنال گفت: "ما خیلی نزدیک بودیم اما در پایان به آن نرسیدیم. اما اکنون ما تجربه قرار گرفتن در چنین شرایطی را داریم و امیدوارم فصل بعد بهتر باشیم. به دنبال تقویت تیم یک بار دیگر با هدف حمله به تمام رقابت‌ها از جمله لیگ قهرمانان هستیم. زمانی که در مقابل تیمی قرار می‌گیرید که سه گانه را می‌برد، سخت است. اما ما فقط می‌توانیم به خودمان نگاه کنیم. چند بازی بود که از دست ما خارج شد و باید پیروز می‌شدیم، اما شما هرگز در اولین تلاش برنده نمی‌شوید."

دیدگاه‌ها