کد خبر : 1951173 | 26 تیر 1402 ساعت 01:38 | 63.2K بازدید | 20 دیدگاه

قطعی: چهارمین دروازه‌بان گران دنیا در یونایتد

باشگاه منچستریونایتد در آستانه خرید آندره اوناناست تا او را به یکی از پنج دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ تبدیل کند.

قطعی: چهارمین دروازه‌بان گران دنیا در یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، اسپورت ایتالیا گزارش داد باشگاه اینتر به زودی آندره اونانا را در قراردادی به ارزش 50 میلیون یورو می‌فروشد. این قرارداد شامل پاداش هم می‌شود که رقم دقیق آن مشخص نیست.

اونانا هنوز به طور رسمی بازیکن اینتر است و به همین دلیل رضایت باشگاه ایتالیایی برای جدایی او الزامی است. به نظر می‌رسد فردا این انتقال به صورت رسمی از سوی منچستریونایتد اعلام شود.

دو باشگاه در چند روز گذشته در حال مذاکره برای نهایی کردن توافق بودند. باشگاه‌ها در حال نزدیک شدن به توافق هستند و سپس اونانا برای آزمایش‌های پزشکی و امضای قرارداد به سفر خواهد رفت. طرفین در حال بررسی جزئیات روش پرداخت پول انتقال هستند.

1898779

با این انتقال آندره اونانا به جمع 5 دروازه‌بان گران‌قیمت تاریخ می‌پیوندد. پس از کپا آریسابالاگا به چلسی (80 میلیون یورو)، آلیسون بکر به لیورپول (62.5 میلیون یورو) و جانلوئیجی بوفون به یوونتوس (52.5 میلیون یورو)، اونانا در رده چهارم قرار می‌گیرد.

اریک تن‌هاخ در زمان حضور به عنوان سرمربی روی نیمکت آژاکس با اونانا همکاری می‌کرد. سرمربی هلندی پیش از جدایی داوید دخیا از یونایتد علاقه داشت این دروازه‌بان را از اینتر جذب کند.

دیدگاه‌ها