کد خبر : 1951219 | 26 تیر 1402 ساعت 12:02 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

استقبال کارن مک‌گرگور از مبارزه غول‌های فناوری در قفس

پسر بد UFC: وقت ندارم مربی زاکربرگ و ماسک شوم!

کارن مک‎گرگور با استقبال از مبارزه احتمالی زاکربرگ و ماسک اعلام کرد که قصد مربیگری در این مبارزه را ندارد.

پسر بد UFC: وقت ندارم مربی زاکربرگ و ماسک شوم!

به گزارش ورزش سه، چند هفته پیش بود که مارک زاکربرگ، مالک متا دعوت مبارزه در قفس ایلان ماسک، مالک توئیتر را قبول کرد. این اتفاق توجه همه دنیا را به خود جلب کرد و بسیاری از چهره های سرشناس مبارزات آزاد از جمله کانر مک‌گرگور نیز از آن استقبال کردند.

دانا وایت، رئیس UFC بعد از تماسی که با زاکربرگ و ماسک داشت اعلام کرد که این دو غول فناوری برای مبارزه در قفس مصمم هستند. او همچنین پیش بینی کرد که این مبارزه، یکی از گران‌ترین مبارزات تاریخ خواهد بود.

مک‌گرگور، مشهورترین مبارز حال حاضر UFC و قهرمان سابق جهان در دو وزن، با استقبال از این مبارزه به مترو گفت: "من به این مبارزه علاقه مندم و اگر تحت نظر UFC برگزار شود از آن حمایت خواهم کرد و کنار آنها خواهم بود. این مبارزه باید زیر پرچم UFC برگزار شود."

1898859

چندین مبارز UFC پیشنهاد داده اند که ماسک و زاکربرگ را برای این مبارزه احتمالی آموزش دهند، اما مک‌گرگور تاکید کرد که چنین قصدی ندارد چرا که برای مبارزه با مایک چندلر تمرین می کند.

او که به خاطر جنجال های متعددش به پسر بد UFC هم مشهور است در پاسخ به این سوال که آیا تمایلی به مربیگری یکی از این دو چهره مشهور را دارد یا خیر گفت: "خیر من در حال حاضر برای مبارزه خودم آماده می‌شوم و فرصت این کار را ندارم. فقط به عنوان تماشاگر در صورت برگزاری مبارزه، آن را تماشا خواهم کرد."

دیدگاه‌ها