کد خبر : 1951223 | 26 تیر 1402 ساعت 12:09 | 21.6K بازدید | 20 دیدگاه

شاید این بازیکن به دلتنگی ما برای معروف پایان دهد!

والیبال ایران یک پاسور عالی را در آینده ای نزدیک خواهد داشت.

شاید این بازیکن به دلتنگی ما برای معروف پایان دهد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال جوانان ایران دیشب توانست با پیروزی بر ایتالیا به‌عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند و برای دومین بار به این افتخار نائل شود.

در این بین ارشیا به نژاد که از یک خانواده صد در صد والیبالی می‌آید و عموی او نیز بهزاد به نژاد پاسور سابق تیم جوانان ایران و صنام تهران بود با پاس‌های عالی خود توانست ایران را به عنوان قهرمانی جهان برساند.

خیلی‌ها او را با سعید معروف در قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۰۳ مقایسه می‌کنند؛ جایی که سعید معروف درخشش خوبی داشت و توانست خود را به والیبال ملی معرفی کند. اما ارشیا به نژاد نشان داد از سعید معروف نیز یک قدم جلو تر است. او که در تیم سایپا تهران توپ میزند در حال حاضر حتی می‌تواند به اردوی بزرگسالان نیز دعوت شود و بهروز عطایی سرمربی تیم ملی از او در تیم بزرگسالان استفاده کند.

ارشیا به نژاد علاوه بر قهرمانی توانست عنوان بهترین پاسور مسابقات را به دست بیاورد و نشان دهد پله‌های ترقی را خوب پشت‌سر گذاشته است. شاید اگر قدر خود را بداند به زودی یه معروف دیگر یا حتی بهتر را در این پست در تیم ملی والیبال خواهیم دید، پنجه‌های طلایی او می‌تواند تا سال‌ها در خدمت تیم ملی باشد.

1898873

دیدگاه‌ها