کد خبر : 1951230 | 26 تیر 1402 ساعت 13:00 | 33.3K بازدید | 1 دیدگاه

کارلتو با برزیبل نبسته

قسم می‌خورم آن ادعا در مورد آنچلوتی دروغ بود

روبرتو کارلوس اطمینان دارد که کارلو آنچلوتی هیچ قراردادی با تیم ملی برزیل امضا نکرده و ادعای رئیس فدراسیون این کشور دروغ بوده است.

قسم می‌خورم آن ادعا در مورد آنچلوتی دروغ بود

به گزارش "ورزش سه"، بر خلاف ادعای مسئولان فدراسیون فوتبال برزیل، کارلو آنچلوتی هنوز با برزیل قرارداد رسمی امضا نکرده و توافقی اگر صورت گرفته، صرفا شفاهی بوده است. مربی ایتالیایی اخیر برای مدیران برزیلی روشن کرده که فعلا فقط روی رئال تمرکز دارد.

1897901

گزارشگرروبرتو کارلوس، اسطوه برزیلی، که در رئال سمت اجرایی دارد نیز معتقد است ادعای مطرح شده در مورد کارلتو صحت ندارد. او به سی اِن اِن برزیل گفت: «آنچلوتی اخیرا گفت که تمام فکر و ذهنش در رئال است و من ادعای مطرح شده در مورد او و تیم ملی برزیل را درک نمی‌کنم. من آنچلوتی را مدت هاست که می‌شناسم و اطمینان دارم که هیچ قراردادی با برزیل نبسته است. اصلا چطور ممکن است با باشگاهی قرارداد داشته باشید و همزمان با تیم ملی یک کشور قرارداد جدید امضا کنید؟ من همه جا با رئال و آنچلوتی هستم و در تمام تمرینات و سفرها بوده‌ام ولی حتی به یک نشانه برخورد نکرده ام که آنچلوتی هدایت برزیل را قبول کرده باشد.»

1888712

گزارشگرکارلوس ادامه داد: «من قسم می‌خورم این ادعا صحت ندارد و آنچلوتی هرگز قراردادی با برزیل امضا نکرده است. او یک بار در مورد تیم ملی برزیل از من سوال کرد ولی هرگز به من نگفته که می‌خواهد مربی برزیل شود یا خیر. از نظر من بیانیه فدارسیون فوتبال برزیل غیر حرفه‌ای بود.»

دیدگاه‌ها