کد خبر : 1951233 | 26 تیر 1402 ساعت 12:44 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

تهدید لیگ برتر: فحاشی کنید، سنگین جریمه می‌شوید

باشگاه ولورهمپتون به خاطر شعارهای توهین آمیز هواداران خود با جریمه سنگین 100 هزار پوندی از سوی لیگ برتر مواجه شد.

تهدید لیگ برتر: فحاشی کنید، سنگین جریمه می‌شوید

به گزارش "ورزش سه"، اتحادیه فوتبال انگلیس زمستان سال جاری به باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر هشدار داده بود که در صورتی که هوادارانشان در جریان مسابقات شعارهای توهین آمیز جنسی استفاده کنند، جریمه های سنگینی برای آنها در نظر خواهد گرفت. باشگاه ولورهمپتون اولین قربانی این اولتیماتوم بود.

وولوز، اولین باشگاه لیگ برتری بود که به جرم کوتاهی در این مورد مبلغ سنگین 100 هزار پوند جریمه شد. اتحادیه فوتبال انگلیس با این جریمه به دیگر باشگاه‌ها این پیام را ابلاغ کرد که اگر دوست ندارند با رفتار مشابهی روبرو شوند از اشتباهاتی که وولوز مرتکب شده درس بگیرند و آن را تکرار نکنند.

این اتحادیه در ژانویه امسال ضمن اطلاع رسانی به باشگاههای لیگ برتری در مورد جریمه های سنگین، به هواداران آنها نیز هشدار داده بود که اگر در ورزشگاه شعارهای توهین آمیز جنسی سر دهند توسط پلیس دستگیر خواهند شد.

جان هلمز، یکی از مسئولان این کارگروه به میرر گفت: "ما باید از این اتفاقات درس بگیرم و تکرارشان نکنیم. این شعارها به ویژه علیه بازیکنان چلسی در بازی‌های این تیم با بعضی باشگاه‌ها شنیده می‌شود که قابل قبول نیست. باید در این مورد آموزش و اطلاع رسانی کافی شود. ما جریمه‌های بالاتری از 100 هزار پوند را هم در نظر گرفته ایم که می‌تواند تا 300 هزار پوند نیز برود. شاید برخی بگویند که این جریمه‌ها برای باشگاه‌هایی لیگ برتری مثل قطره در برابر دریاست اما قطعا چنین رفتارهایی به شهرت این باشگاه‌ها لطمه بزند."

1872096

دیدگاه‌ها