کد خبر : 1951258 | 26 تیر 1402 ساعت 13:53 | 20.7K بازدید | 11 دیدگاه

خیلی دوست ندارم در مورد نژادپرستی صحبت کنم

روبرتو کارلوس: تجربه‌های بدتری نسبت به وینیسوس دارم

روبرتو کارلوس با بیان برخی از اتفاقات دوران بازی خود تاکید کرد که او هم بارها با توهین های نژادپرستانه مواجه شده است.

روبرتو کارلوس: تجربه‌های بدتری نسبت به وینیسوس دارم

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل پرحاشیه خود را آماده شروعی دوباره می کند. توهین های نژادپرستانه به این بازیکن در طول مسابقات لالیگا بارها تکرار شد و واکنش منفی کل دنیا را به همراه داشت. بسیاری از ستاره ها از این بازیکن حمایت کردند و فیفا نیز کمپینی در مبارزه با نژادپرستی با ریاست وینی تشکیل داد. روبرتو کارلوس، ستاره سابق رئال مادرید در صحبت های اخیر خود به این موضوع واکنش نشان داده است.

مدافع چپ سابق تیم ملی برزیل و باشکاه رئال مادرید با اشاره به توهین هایی که وینی در طول فصل گذشته متحمل شد گفت: "زمانی که بازی می کردم با چنین وضعیت مشابهی مواجه بودم. حتی شرایط بدتری نسبت به وینیسیوس تجربه کردم."

1898924

کارلوس به چند مورد از اتفاقاتی که در زمان بازی برایش رخ داده بود گفت: "ماشین را خط خطی کردند، در زمین به سمتم موز پرتاب کردند ولی چون در آن زمان شبکه های اجتماعی وجود نداشت، این اتفاقات دیده نشد."

او در مورد سیاست باشگاه رئال مادرید در این مورد گفت: "من دوست ندارم خیلی در مورد نژادپرستی صحبت کنم، مادرید به بازیکنان یاد می دهد که در این مورد اظهارات زیادی نکنند، چرا که باعث اهمیت بخشیدن به این بی احترامی ها می شود. فقط امیدوارم فدراسیون ها برخورد قاطعی با این موضوع داشته باشند."

دیدگاه‌ها