کد خبر : 1951266 | 26 تیر 1402 ساعت 14:10 | 72.4K بازدید | 23 دیدگاه

تنها سهمیه غیراروپایی روسونری حفظ شد

خرید هوشمندانه میلان: جای طارمی محفوظ است!

دو باشگاه والنسیا و میلان برای انتقال یونس موسی به توافقات خوبی دست یافته‌اند و این هافبک 20 ساله به زودی راهی سن‌سیرو می‌شود.

خرید هوشمندانه میلان: جای طارمی محفوظ است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان فعالیت خود را در نقل و انتقالات تابستانی با جذب چهره‌های سرشناسی چون کریستین پولیشیچ و روبن لوفتوس چیک آغاز کرده است. در حالی که از مهدی طارمی به عنوان یکی از خریدهای احتمالی روسونری در ادامه نقل و انتقالات یاد می‌شود، این باشگاه فعلا در حال نهایی کردن قرارداد یونس موسی است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، موسی پیشنهاد 2 میلیون یورویی میلان را پذیرفته و باشگاه ایتالیایی در حال انجام مذاکرات نهایی با والنسیا برای رسمی کردن این انتقال است.

قیمت درخواستی والنسیا 25 میلیون یورو تعیین شده است، اما روسونری نمی‌خواهد بیش از 15 تا 20 میلیون یورو برای خرید این بازیکن امریکایی هزینه کند. با توجه به علاقه موسی برای حضور در سن سیرو، میلانی‌ها امیدوارند بتوانند رضایت والنسیا را با رقم 18 میلیون یورو جلب کنند.

موسی پاسپورت ایتالیایی دارد و این یک مزیت خوب برای برای اوست چرا که در صورت انتقال به میلان، جزو سهمیه‌های غیراروپایی این باشگاه محسوب نخواهد شد. میلان بعد از خرید لوفتوس چیک فقط یک جای خالی برای جذب بازیکنی خارج از اروپا دارد که می‌تواند به مهدی طارمی اختصاص دهد.

1898937

دیدگاه‌ها