کد خبر : 1951275 | 26 تیر 1402 ساعت 14:36 | 185.2K بازدید | 118 دیدگاه

تصویر وایرال سوپراستار جوان شده در ویمبلدون:

واقعا 59 سال! برد پیت بنجامین باتن را جدی گرفت

حضور سوپراستار هالیوود در سنترکورت ویمبلدون برای تماشای فینال این مسابقات حسابی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

واقعا 59 سال! برد پیت بنجامین باتن را جدی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، فینال رقابت‌های ویمبلدون بسیاری از ستارگان موسیقی و سینما را در روز یکشنبه به سنترکورت ویمبلدون کشاند تا این مسابقه دیدنی را از نزدیک تماشا کنند.

در این بین، برد پیت، یکی از بهترین بازیگران هالیوود، از وقفه فیلمبرداری فیلم جدیدش که در آن نقش یک راننده فرمول 1 را بازی می کند، استفاده کرده و در کلوپ تنیس آل انگلستان در لندن برای تماشای فینال ویمبلدون حضور پیدا کرد.

حضوری که توسط مردم جشن گرفته شده است زیرا آنها در آستانه مسابقه روی نمایشگر بزرگ زمین مرکزی متمرکز شده بودند، اما چیزی که بیش از همه توجه را به خود جلب کرد ظاهر او بود: او جوانتر از همیشه است.

1898966

این بازیگر محبوب در 59 سالگی با موهای کوتاه و بدون ریش و عینک آفتابی هوانوردی در SW19 حاضر شد و به دلیل ظاهر جوان خود نظرات مختلفی را برانگیخته است. پیت یکی از جذاب‌ترین بازیگران، اگر نگوییم جذاب‌ترین، به حساب می‌آید، و با وجود اینکه در آستانه 60 سالگی (در ماه دسامبر) قرار دارد، جذابیت‌های او کاملاً حفظ شده است.

جوردی وایلد، یوتیوبر که با دیدن این بازیگر در سکوهای ویمبلدون از واکنش دریغ نکرد، گفت: "او موضوع بنجامین باتن را جدی گرفت."

کاربری دیگر در این باره نوشت: "24 سال از "فایت کلاب" می گذرد و هنوز هم مثل آن زمان است"

یک نفر دیگر نوشت: "در چه یخچالی می خوابی؟"

1898954
1898955

دیدگاه‌ها