کد خبر : 1951352 | 26 تیر 1402 ساعت 19:45 | 337.7K بازدید | 466 دیدگاه

شش گل در تدارکاتی پر هیجان شش‌های سابق

شکست غیرمنتظره استقلال در کمپ حجازی

هوادار تهران با هدایت محمود فکری در یک بازی دوستانه و پر گل، استقلال تهران را شکست داد.

شکست غیرمنتظره استقلال در کمپ حجازی

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران عصر روز دوشنبه در مجموعه ورزشی ناصر حجازی و در پنجمین مصاف آماده سازی پیش فصل خود برابر استقلال قرار گرفتند و در پایان به برتری چهار بر دو دست یافتند.

هوادار گل نخست هوادار توسط بابک مرادی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که محمدحسین مرادمند با خطا روی سعید سحرخیزان مرتکب خطای پنالتی در نیمه اول شد.

1899088

هوادار گل دوم هوادار در نیمه دوم روی نفوذ و ارسال محسن سفید چقایی و ضربه با دقت سعید سحرخیزان به ثمر رسید.

1899090
1899089

استقلال در ادامه استقلال با دو گل محمدحسین مرادمند و امیر ارسلان مطهری نتیجه دیدار را به تساوی کشاند.

1899091
1899092

هوادار اما نتیجه دو بر دو نتیجه پایانی مصاف دوستانه آبی‌ها و بنفش‌ها نبود و در ادامه هوادار روی ارسال سید محمد میری از روی نقطه کرنر و ضربه سبحان پسندیده سه بر دو برابر استقلال پیش افتاد و در دقایق پایانی نیز روی نفوذی مجدد و پاس فرهاد زاوشی، محسن سفید چقایی چهارمین گل هواداری‌ها را وارد دروازه استقلال کرد.

دیدار با همین نتیجه چهار بر دو به سود بنفش پوشان پایتخت به پایان رسید.

1899081

قضاوت این دیدار بر عهده شاهین یزدانی بود و شاگردان فکری در این بازی پرگل به برتری روحیه بخشی مقابل شاگردان جواد نکونام دست پیدا کردند.


🔴 حواشی:
* این سومین دیدار دوستانه پیش فصل شاگردان نکونام بود که با شکست پرگل مقابل هوادار به پایان رسید.

*استقلال در شرایطی با نتیجه ۴ بر دو از هوادار شکست خورد که چندی پیش و در دیدار برگشت لیگ با نتیجه شش بر یک این تیم را شکست داده بود.

*در این بازی سرمربی استقلال در ترکیب تیمش از بازیکنان زیادی استفاده کرد. سینا سعیدی فر، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، زبیر نیک نفس، محمدحسین زواری، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، امیرعلی صادقی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، آرش رضاوند، مهدی مهدی پور، کوین یامگا، پیمان بابایی، ارسلان مطهری و حسام اسکندری بازیکنانی بودند که برای تیم استقلال به میدان رفتند.

* اگرچه نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت خاصی ندارد اما رسانه رسمی استقلال با توجیه عجیبی در مورد رقم خوردن این شکست نوشت: "در شرایطی که بازی ۲ بر ۲ مساوی بود جواد نکونام ترجیح داد از جوان‌های بیشتری در ترکیب استفاده کند."

*گل اول بازی روی خطای پنالتی مرادمند روی سحرخیزان توسط بابک مرادی به ثمر رسید.

*هوادار در این بازی با گل‌های مرادی و سخرخیزان پیش افتاد اما آبی‌ها با دو گل مرادمند و مطهری کار را به تساوی کشاندند.

*میل هوادار برای گلزنی و حمله سبب شد شاگردان فکری که دوندگی زیادی داشتند در دقایق پایانی نیز با گل‌های سبحان پسندیده و محسن سفید چقایی بار دیگر پیش بیفتند.

*هوادار که به عنوان اولین تیم لیگ تمرینات پیش فصل خود را شروع کرده بود، پنجمین بازی تدارکاتی خود را پشت سر گذاشت.

*پیش از بازی جواد نکونام و محمود فکری که پیش‌تر به واسطه ماجراهای بازی فولاد و استقلال مورد توجه قرار گرفته بودند با یکدیگر خوش و بش کردند.

*علیرضا حقیقی، گلر جدید هوادار نیز پیش از بازی به سمت نکونام رفت تا با همبازی سابقش در تیم ملی عکسی به یادگار بگیرد‌.

*هوادار در این بازی از بازیکنان جدید خود همچون اسلامی‌خواه، پسندیده و کلانتری استفاده  کرد و میری، سفیدچقایی، سحرخیزان، مرادی شجاعیان و... نیز مقابل استقلال به میدان رفتند.

*خریدهای جدید استقلال یعنی آرمین سهرابیان، مهرداد محمدی و ایمان سلیمی غایبان آبی‌ها بودند.

* استقلال در دو بازی دوستانه قبلی خود کلین شیت کرده بود اما مقابل هوادار 4 گل دریافت کرد.

*این دومین گل ارسلان مطهری در سال ۱۴۰۲ بود که باز هم در یک بازی دوستانه به ثمر رسید و او در بازی تدارکاتی قبلی مقابل پیکان هم گل زده بود.

عکس: میلاد احمدی

دیدگاه‌ها