کد خبر : 1951354 | 26 تیر 1402 ساعت 20:06 | 28.4K بازدید | 20 دیدگاه

پیام دلگرم‌کننده آرتتا برای هواداران: هنوز تمام نشده!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، بعد از خرید بزرگ تیمش و جذب دکلان رایس می‌گوید توپچی‌ها در ادامه تابستان بازیکنان دیگری هم به خدمت خواهند گرفت.

پیام دلگرم‌کننده آرتتا برای هواداران: هنوز تمام نشده!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه آرسنال امسال تابستان در بازار نقل و انتقالات به شدت فعال بوده و تا این لحظه نزدیک به 250 میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید هزینه کرده است اما میکل آرتتا می‌گوید او همچنان به دنبال خرید بازیکنانی جدید است.

توپچی‌ها ابتدا کای هاورتز را از چلسی جذب کردند. آنها سپس یورین تیمبر، مدافع آژاکس را به خدمت گرفتند و در نهایت خرید بزرگ تابستانی‌شان را رسمی کردند تا دکلان رایس با قراردادی 120 میلیون یورویی از وستهم راهی لندن شود و رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را بشکند. او حالا گران‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ است.

میکل آرتتا که در آستانه اولین بازی تدارکاتی تیمش در آمریکا صحبت می‌کرد گفت: "تابستان هنوز تمام نشده، ببینیم چه می‌شود. تا بسته شدن بازار زمان زیادی مانده و ما برای برخی پست‌ها انتظاراتی داریم. باید صبر کنیم و ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود. تا یکی دو هفته آینده همه چیز مشخص می‌شود."

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: "ما همچنان هوشیار هستیم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. بازیکنان خروجی ما هم هنوز مشخص نشده و البته زمان داریم و نگران نیستیم. من شک ندارم که همه چیز به نفع آرسنال پیش خواهد رفت."

آرتتا درباره خرید بزرگ تیمش دکلان رایس هم گفت: "ما می‌خواهیم همه چیز در بهترین حالت ممکن پیش برود. می‌خواهیم او را در بازی‌های بیشتری ببینیم و در چند بازی تدارکاتی بعدی استفاده از او را تجربه می‌کنیم."

دیدگاه‌ها