کد خبر : 1951378 | 27 تیر 1402 ساعت 04:02 | 17.5K بازدید | 11 دیدگاه

عجیب‌ترین اعتراض به VAR: استادیوم مال خودتان!

هواداران یک تیم نروژی حاضر در لیگ دسته‌یک این کشور به نشانه اعتراض به VAR در میانه مسابقه تیم‌شان استادیوم را ترک کردند.

عجیب‌ترین اعتراض به VAR: استادیوم مال خودتان!

به گزارش "ورزش سه"، اعتراض به VAR حالا به فوتبال نروژ کشیده شده است، از معدود کشورهایی که در حال حاضر لیگ فوتبال در آن جریان دارد.

روز یکشنبه تیم استابائک که در خانه خود در جریان رقابت‌های لیگ دسته‌یک نروژ میزبان وایکینگ بود هواداران استابائک در شروع مسابقه استادیوم را ترک کردند و بعد از آن مسابقه در ورزشگاه عملا خالی ادامه پیدا کرد.

هواداران استابائک از جمله نروژی‌هایی هستند که به استفاده از VAR در فوتبال کشورشان انتقاد دارند. آنها مثل خیلی دیگر از فوتبال‌دوستان نروژی می‌گویند سابقه VAR در اروپا به خصوص در فصل گذشته نشان می‌دهد که استفاده از این فناوری اشتباه است.

1899125

از شروع سال جدید میلادی در فوتبال نروژ از VAR استفاده می‌شود. هواداران باشگاه استابائک پیش از اعتراض نمادین‌شان که با ترک ورزشگاه همراه بود نامه سرگشاده‌ای نوشته و موضع خود علیه VAR را توضیح داده بودند.

در نامه هواداران این تیم نروژی چنین آمده است: "VAR شور و هیجان فوتبال را از بین می‌برد. با این سیستم ما دیگر علاقه‌ای به فوتبال نگاه کردن نداریم و اگر این سیستم حذف نشود دیگر به ورزشگاه نمی‌آییم."

جالب اینجا است که هواداران تیم مهمان، وایکینگ، هم که برای تماشای بازی خارج از خانه تیم‌شان مسافرت کرده بودند هم با حرکت استابائکی‌ها همراهی کرده و آنها هم استادیوم را ترک کردند تا ادامه دیدار دو تیم در ورزشگاه خالی از تماشاچی برگزار شود.

دیدگاه‌ها