کد خبر : 1945012 | 28 خرداد 1402 ساعت 14:40 | 42.1K بازدید | 31 دیدگاه

باورنکردنی: نروژی‌ها هالند را هو کردند

ارلینگ هالند بعد از باخت 2 بر یک نروژ برابر اسکاتلند حوصله و انگیزه امضا دادن و عکس گرفتن با هواداران را نداشت و به همین دلیل هو شد.

باورنکردنی: نروژی‌ها هالند را هو کردند

به گزارش "ورزش سه"، احتمالا تابستان دیگر که بقیه ستاره‌های فوتبال اروپا در آلمان برای بردن یورو 2024 می‌جنگند، ارلینگ هالند در تعطیلات است و مسابقات را از تلویزیون تماشا می‌کند.

نروژ در یک بازی حساس با اسکاتلند در حالی که یک بر صفر پیش بود، در دقایق 87 و 89 دو گل خورد و باخت و شانس صعودش به یورو به شدت کاهش پیدا کرد. 24 سال است که نروژ طعم مسابقات یورو را نچشیده و امیدوار است با وجود ستاره‌ای مثل هالند به این رویا برسد.

هالند در حالی پا به مسابقات ملی گذاشت که با منچسترسیتی سه‌گانه را برده و خودش هم آقای گل لیگ برتر شده؛ اما اقبال بازی‌های باشگاهی در تیم ملی با او همراه نبود و در مسابقه با اسکاتلند یک شکست شوکه کننده را تجربه کرد.

به همین دلیل، مهاجم نروژی بعد از بازی به جای این که به سمت هوادارانی برود که بیرون ورزشگاه جمع شده بودند و عکس و امضا می‌خواستند، مستقیم به سمت اتوبوس تیم رفت و سوار آن شد.

هواداران هم که تا لحظاتی قبل داشتند اسم او را فریاد می‌زدند، از این کار ناراحت شدند و شروع به هو کردن ستاره سیتی کردند تا نارضایتی خود را از رفتار او نشان دهند.

1888647

دیدگاه‌ها