کد خبر : 1951390 | 26 تیر 1402 ساعت 23:27 | 14.3K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت حاشیه‌ساز بازیکن میلان از مالدینی

فیکایو توموری، هافبک میلان، می‌گوید هیچ شخص دیگری در این باشگاه ویژگی‌های پائولو مالدینی را ندارد.

حمایت حاشیه‌ساز بازیکن میلان از مالدینی

به گزارش "ورزش سه"، فیکایو توموری در مورد جدایی پائولو مالدینی از میلان نظرش را بیان کرده و تاکید کرد که "هیچ شخص دیگری مانند او در باشگاه وجود ندارد."

گری کاردیناله، مالک میلان، در ابتدای ماه گذشته در کنار فردریک ماسارا، مدیر ورزشی، پائولو مالدینی که سمت مدیر فنی را در اختیار داشت، برکنار کرد.

میلان از آن زمان ساندرو تونالی را به نیوکسل فروخت و روبن لوفتوس چیک و کریستین پولیشیچ را از چلسی به خدمت گرفت.

توموری در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا ابتدا به فصل آینده اشاره کرد و گفت: "ما خوشحال و هیجان زده هستیم. این سومین فصلم در میلان است و موقعیتم در زمین مستلزم این است که یک رهبر باشم. بازیکنی باشم که در داخل و خارج از زمین زیاد صحبت کند. تقریباً یک سرباز باتجربه هستم، سه سال و نیم پیش به میلان آمدم. مانند بقیه احساس مسئولیت می‌کنم، چون می خواهیم برنده شویم."

1899141

او به این موضوع اشاره کرد که در فصل گذشته اوضاع در میلان چطور بود و چه چیزی می‌تواند در فصل آینده متفاوت باشد: "سال گذشته نتایج ماه ژانویه را داشتیم که به غیر از لیگ قهرمانان بقیه فصل را نابود کرد. امیدوارم امسال بهتر باشیم، می‌خواهیم برنده شویم اما می‌دانیم که سخت‌تر خواهد بود. با مربی کارهای مختلفی انجام می‌دهیم، به این که بازیکن میلان هستیم افتخار می‌کنیم و می‌خواهیم آن را در زمین ثابت کنیم. امیدوارم فصلی به یاد ماندنی داشته باشیم."

در نهایت، توموری در مورد رابطه خود با مالدینی و تصمیم باشگاه برای اخراج او در ماه گذشته صحبت کرد: "وقتی به میلان فکر می‌کنید، به مالدینی فکر می‌کنید. وقتی وارد میلان شدم، هر روز او را در میلانلو می‌دیدم و به من توصیه می‌کرد که چگونه قوی‌تر باشم. هیچ فرد دیگری مانند او در میلان وجود ندارد، اما باشگاه تصمیم گرفته تغییر کند و ما به عنوان بازیکن روی مسائل داخل زمین تمرکز کرده‌ایم. مالدینی را به عنوان یک اسطوره در کنارمان نداریم اما مطمئنم که او از راه دور ما را دنبال می‌کند."

دیدگاه‌ها