کد خبر : 1951401 | 27 تیر 1402 ساعت 05:51 | 39.3K بازدید | 25 دیدگاه

تیمی که همه بازیکنانش مدیر باشگاه شدند! (عکس)

در یک بازی دوستانه بازیکنانی در تیم پیشکسوتان مقابل هنرمندان قرار گرفتند که بسیاری از آنها در باشگاه‌های لیگ برتر سمت مدیریتی دارند.

تیمی که همه بازیکنانش مدیر باشگاه شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی یک مسابقه دوستانه میان تیم پیشکسوتان فوتبال و هنرمندان در ورزشگاه خزانه تهران برگزار شد. این بازی به همت محمد انصاری ستاره سابق پرسپولیس که این روزها فعالیت‌های خیرخواهانه انجام می‌دهد برگزار شد و حاشیه‌های جالبی به همراه داشت.

یکی از اتفاقات جالب این بازی حضور چهره‌های سرشناس در ترکیب تیم پیشکسوتان بود. در ترکیب این تیم نفراتی به میدان رفتند که حالا جزو مدیران باشگاه‌های لیگ برتری به شمار می‌روند.

گلر تیم پیشکسوتان نیما نکیسا دروازه‌بان سابق تیم ملی بود که اخیرا به عنوان مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن انتخاب شده است. ابراهیم شکوری بازیکن سابق پرسپولیس حالا قائم‌مقام باشگاه پیکان است و بهنام ابوالقاسم پور مهاجم سابق تیم ملی و پرسپولیس مدیرورزشی باشگاه سایپا است.

1899148

دیگر عضو تیم پیشکسوتان کاظم برجلو مدافع سابق سایپا و تیم ملی است که اخیرا به عنوان دبیر انجمن آمادگی جسمانی (فیزیکال فیتنس) منصوب شده است.

همچنین محمد انصاری هم به جمع مدیران فوتبال پیوسته، او هم در اداره یک آکادمی فوتبال فعال است و هم احتمال دارد به زودی وارد عرصه مدیریتی فوتبال شود. علی میرزابیگی کمک داور سابق فوتبال ایران هم دیگر عضو حاضر در ترکیب تیم پیشکسوتان بود.

دیدگاه‌ها