کد خبر : 1951428 | 27 تیر 1402 ساعت 10:09 | 38.5K بازدید | 10 دیدگاه

دلخوری محبی از مدیرانی که ۳ فوق ستاره دارند

ملی پوش ایرانی روستوف از مسئولان استان بوشهر بخاطر عدم حمایت از تیم‌های فوتبال گلایه کرد.

دلخوری محبی از مدیرانی که ۳ فوق ستاره دارند

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال بوشهر طی سالیان گذشته استعدادهای نابی تحویل ایران داده که ازجمله آنها می‌توان به مهدی طارمی، محمد محبی و مهدی قایدی اشاره کرد؛ ستاره‌هایی که هر کدام در تیم ملی حضور دارند و در حال حاضر لژیونرهای شاخصی به حساب می‌آیند و در باشگاه‌های خود جایگاه ویژه‌ای به دست آورده‌اند.

اما با وجود این ستاره‌های سرشناس که تعدادشان در فوتبال ایران کم نیست، شهر و استان بوشهر هیچ تیمی در سطح اول فوتبال ایران ندارد و فقط پارس جنوبی جم در لیگ یک فعالیت می‌کند و سال قبل هم نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

محمد محبی، ستاره بوشهری تیم ملی و روستوف روسیه در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر درباره دلیل نداشتن تیم لیگ برتری در این استان عنوان کرد: حرف‌های من در خصوص این مسئله در یک جمله نمی‌گنجد ولی همه این مشکلات به مسئولین برمی‌گردد. من با شاهین به لیگ برتر آمدم ولی پس از آن به سپاهان رفتم، اما همان سال شاهین به لیگ یک برگشت. چرا؟ چون یک مدیر کاربلد نبود.

این لژیونر ایرانی یادآور شد: واقعا یک نفر نبود اجازه ندهد تیم شاهین از لیگ برتر سقوط کند؟ نداشتن امکانات و بی‌کفایتی مسئولان نمی‌گذارد تیم‌های بوشهر نتیجه بگیرند.

محبی تاکید کرد: دو تیم ریشه‌دار شاهین و ایران جوان در بوشهر هستند که توجهی به آنها نمی‌شود و پارس جنوبی جم در لیگ یک است که جای شکر دارد!

او تصریح کرد: امیدوارم لیگ خوبی در فصل جدید داشته باشیم و اتفاقات خوبی برای تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا بیفتد.

دیدگاه‌ها