کد خبر : 1951442 | 27 تیر 1402 ساعت 09:42 | 179.4K بازدید | 48 دیدگاه

استقبالی که همسر مسی انتظارش را نداشت! (عکس)

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، تحت تاثیر مراسم معارفه باشکوه اینترمیامی برای او قرار گرفته است.

استقبالی که همسر مسی انتظارش را نداشت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسی روز گذشته در مراسمی جذاب و تماشایی و در حضور هواداران و تماشاگران رسما به عنوان بازیکن جدید اینترمیامی معرفی شد.

مدیران این باشگاه از جمله دیوید بکام که مالک اینترمیامی است برای برگزاری مراسمی در حد و اندازه بزرگی نام این بازیکن تلاش کرده بودند و بسیاری از دیدن تصاویر مربوط به این معارفه لذت بردند. 

یکی از کسانی که به نظر می‌رسد به شدت تحت تاثیر این مراسم و شکوه آن قرار گرفته بود، همسر مسی است که پس از پایان آن پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و مشغول تمجید از این معارفه شد. 

1899224

او با انتشار تصاویری از مسی و همچنین سه پسرش که در کنار پدرشان حضور داشتند نوشت: «شروعی جدید. چقدر این عشق که تو را با آن پذیرفتند زیبا بود. لئو مسی! همیشه در کنارت هستم.»

آنتونلا روکوزو همچنین صفحه رسمی اینترمیامی که تعداد دنبال کنندگانش با حضور مسی چند ده برابر شده را در این پست تگ کرد تا ادای احترام و تشکری نسبت به باشگاه جدید همسرش که پیراهن آن بر تن هر سه پسرش بود کرده باشد.

دیوید بکام در این مراسم شخصا برای خوشامدگویی به همسر مسی پیش قدم شد و در سخنرانی‌اش هم بارها به نقش مهم همسر و خانواده او در موفقیت‌هایش اشاره کرد.

دیدگاه‌ها