کد خبر : 1951463 | 27 تیر 1402 ساعت 12:03 | 34K بازدید | 1 دیدگاه

چلسی و یونایتد نه، ویلیان با فولام تمدید کرد

عجیب‌ترین انتقال لیگ برتر در شهر لندن!

باشگاه فولام قرارداد ویلیان، ستاره برزیلی، خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد.

عجیب‌ترین انتقال لیگ برتر در شهر لندن!

به گزارش "ورزش سه"، ویلیان طی 27 بازی فصل گذشته 5 گل زد و 5 پاس گل داد تا به عنوان بهترین بازیکن فصل باشگاه انتخاب شود اما سران باشگاه فولام طی تصمیمی غیرمنتظره حاضر به تمدید قراردادش نشدند تا او بازیکن آزاد شده و به یکی از ستاره‌های سرشناس بدون تیم لیگ برتر تبدیل شود. وینگر برزیلی مورد توجه چند باشگاه بزرگ انگلیسی قرار گرفت اما در نهایت فولامی‌ها با تغییر موضع خود قراردادش را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

دو باشگاه منچستریونایتد و چلسی در اوایل نقل و انتقالات تابستانی ویلیان، ستاره برزیلی فولام، را زیر نظر داشتند. با این حال مذاکرات دو باشگاه به این بازیکن راه به جایی نبرد چرا که ویلیان پلن B یونایتد و چلسی به شمار می‌رفت.

1899232

ویلیان از ناتینگهام فارست هم پیشنهاد جدی داشت اما ترجیح داد با رد آن منتظر باشگاه فولام بماند؛ جایی که پس از بازگشت غیرمنتظره از کورینتیانس به لیگ برتر با پیراهن آن بار دیگر خود را در فوتبال انگلیس سر زبان انداخت.

او با ابراز خوشحالی از تمدید قراردادش با فولام گفت: بسیار خوشحالم که یک فصل دیگر همراه با فولام خواهم بود. فکر می‌کنم باشگاه فولام پتانسیل عملکرد بهتری هم دارد و می‌خواهم به ماجراجویی هیجان انگیز خود در این باشگاه ادامه دهم.

دیدگاه‌ها