کد خبر : 1951472 | 27 تیر 1402 ساعت 12:36 | 45.9K بازدید | 25 دیدگاه

او جام جهانی بعدی بازی می‌کند

قول عجیب اسطوره بارسلونا در مورد لیونل مسی

هریستو استویچکوف، اسطوره بلغاری بارسا، اطمینان دارد که لیونل مسی در جام جهانی 2026 نیز آرژانتین را همراهی خواهد کرد.

قول عجیب اسطوره بارسلونا در مورد لیونل مسی

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش مراسم معارفه لیونل مسی در اینتر میامی برگزار شد و به این ترتیب مسی رسما کار خود در باشگاه آمریکایی را شروع کرد. او چند روز بعد احتمالا برابر کروز آسول اولین بازی خود را انجام خواهد داد.

استویچکوف که سال‌هاست مقیم آمریکا شده، از پیوستن مسی به اینتر میامی بسیار خوشحال است و تاکید کرد که این لیگ با حضور مسی توجهات بیشتری را جلب خواهد کرد.

1899241

گزارشگراو به موندودپورتیوو گفت: «دوست داشتم در مراسم باشم ولی شب مسی بود و او در کنار خانواده‌اش حضور داشت و باید به او احترام می‌گذاشتیم. من چهارشنبه با مسی و بوسکتس دیدار خواهم کرد و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.»

گزارشگراستویچکوف ادامه داد: «در مسی انگیزه‌های بالایی می‌بینم. من با این سن هر روز برای بهتر شدن تلاش می‌کنم و تصور کنید مسی چه اندازه برای بهتر شدن و پیشرفت تلاش می‌کند. مسی با درخشش در اینتر میامی خود را مهیای جام جهانی بعدی خواهد کرد و من قول می‌دهم او را سال 2026 نیز با پیراهن آرژانتین ببینیم.»

1898813

گزارشگروضعیت بد اینتر میامی: «قطعا اینتر با مسی فرم بهتری خواهد گرفت و آنها می‌‍توانند با قهرمانی در جام حذفی سهمیه حضور در جام باشگاه‌های کونکاکاف را به دست بیاورند. موفقیت در این تورنمنت می‌تواند اینتر میامی را به جام باشگاه های جهان برساند. همه دوست دارند مسی و اینتر میامی در این رقابت‌ها که آمریکا میزبانش خواهد بود، حضور داشته باشند.»

گزارشگراسطوره بلغاری در پایان گفت: «لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا سال‌هاست فعالیت می‌کند و ثبات بسیار خوبی دارد. من خودم چهار فصل برای شیکاگو فایر بازی کردم و در  سال‌های گذشته ستاره‌های بزرگی به اینجا آمده‌اند. MLS هراسی از لیگ عربستان یا لیگ چین ندارد. با مسی توجهات به این لیگ بیشتر نیز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها