کد خبر : 1951486 | 27 تیر 1402 ساعت 12:55 | 28.6K بازدید | 9 دیدگاه

شش ستاره از پرواز چلسی به آمریکا جا ماندند!

چلسی بدون حضور شش بازیکن از فهرست تیم اولش برای برگزاری اردوی پیش فصل راهی آمریکا شد.

شش ستاره از پرواز چلسی به آمریکا جا ماندند!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی تا به حال با جدایی چندین نفر از بازیکنانش موافقت کرده و فروش بسیاری را در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته است. 

بازیکنانی مانند کریستین پولیشیچ، میسون مونت، کای هاورتز و متئو کواچیچ همگی در همین تابستان از چلسی جدا شده‌اند اما آنها هنوز هم در فکر فروش بازیکنان بیشتری هستند تا بتوانند هزینه هنگفت انجام شده در فصل گذشته را جبران کنند. 

شاگردان مائوریسیو پوچتینو برای برگزاری تور پیش فصل راهی آمریکا شده‌اند و قرار است اولین بازی تدارکاتی‌شان را فردا برگزار کنند اما شش بازیکن قرار نیست آنها را در این تور همراهی کنند. 

1888608

باشگاه چلسی تایید کرده که ستارگانی چون روملو لوکاکو، پی‌یر امریک اوبامیانگ و حکیم زیاش و همچنین سه بازیکن شامل کالوم هادسون اودوی، عمری هاتچینسون و هاروی ویل از فهرست این تیم برای سفر به آمریکا کنار گذاشته‌اند. 

انتظار می‌رود که این بازیکنان به زودی از چلسی جدا شوند و به همین دلیل راهی آمریکا نشدند. تکلیف زیاش و لوکاکو هنوز مشخص نیست اما گفته شده که اوبامیانگ با باشگاه مارسی به توافق رسیده و به زودی قراردادی را با این باشگاه فرانسوی به امضا خواهد رساند. 

دیدگاه‌ها