کد خبر : 1951517 | 27 تیر 1402 ساعت 14:36 | 1.6K بازدید | 13 دیدگاه

انتخابات بولینگ و بیلیارد ۳۱ تیر ماه!

مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در حالی روز شنبه ۳۱ تیر در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود که هنوز وضعیت تائید صلاحیت هاشم اسکندری برای شرکت در انتخابات نامشخص است.

انتخابات بولینگ و بیلیارد ۳۱ تیر ماه!

به گزارش "ورزش سه" علی سلطانپور در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در روز شنبه ۳۱ تیر برگزار می‌شود یا خیر؟ اظهار کرد: براساس اعلام دفتر امور مشترک فدراسیون‌های وزارت ورزش و جوانان مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد روز شنبه ۳۱ تیر ساعت ۱۰ صبح به ریاست محمد پولادگر برگزار می‌شود و تاکنون محمدرضا غلامزاده، کامبیز صنعتی و محمد ولی زاده ۳ کاندیدایی هستند که صلاحیت آنها از سوی نهادهای نظارتی وزارت ورزش و جوانان برای شرکت در انتخابات تایید شده و مشکلی برای برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی درباره وضعیت هاشم اسکندری سرپرست فدراسیون برای شرکت در مجمع انتخابات بولینگ و بیلیارد گفت: تا این لحظه خبری مبنی بر تایید صلاحیت وی جهت شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان دریافت نکرده‌ایم و طبق هماهنگی به عمل آمده با وزارت ورزش و جوانان و براساس اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در صورت حضور دو سوم اعضای مجمع، انتخابات برگزار خواهد شد.

دبیر مجمع انتخابات فدراسیون بولینگ و بیلیارد در پاسخ به این سوال که در صورت عدم تایید صلاحیت هاشم اسکندری آیا تصور می‌کنید انتخابات برگزار شود یا خیر؟ گفت: این مساله بستگی به تصمیم وزارت ورزش و جوانان دارد که تکلیف این فدراسیون را مشخص کند. قطعا اگر به هر دلیلی مجمع تشکیل نشود این احتمال وجود دارد که انتخابات ابطال شود و ثبت‌نام جدید صورت بگیرد.

سلطانپور در پایان افزود: هاشم اسکندری در حال حاضر نایب رییس کنفدراسیون بولینگ و بیلیارد آسیا و سرپرست فدراسیون است و ۳ دوره ریاست این فدراسیون را برعهده داشته است. در صورت تایید صلاحیت برای چهارمین دوره در انتخابات این فدراسیون، برای تصدی پست ریاست رقابت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها