کد خبر : 1951544 | 27 تیر 1402 ساعت 17:26 | 46.8K بازدید | 9 دیدگاه

شروع بدشانسی‌های پوچه: صخره چلسی رباط صلیبی داد

رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، رباط صلیبی پاره کرده و بخش اعظم فصل آینده را از دست خواهد داد.

شروع بدشانسی‌های پوچه: صخره چلسی رباط صلیبی داد

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های ورزشی شهر لندن دقایقی پیش اعلام کردند وسلی فوفانا، مدافع چلسی، با مصدومیتی شدید که پارگی رباط صلیبی اعلام شده روبرو است و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

با اینکه تاریخ تقریبی بازگشت این ستاره فرانسوی به میادین اعلام نشده، ولی با توجه به نوع مصدومیت او شکی باقی نمی‌ماند که فوفانا عملا فصل آینده را از دست داده و نمی‌تواند با پیراهن آبی‌های لندن بازی کند.

مصدوماین مدافع 22 ساله به دلیل ناراحتی‌ای که در ناحیه زانو احساس می‌کرد به همراه کاروان چلسی برای تور پیش‌فصل تابستانی به آمریکا سفر نکرد. بعد از آن بود که در شهر لندن او تحت معاینه پزشکان قرار گرفت و نتایج اسکن‌ها نشان داد که این دفاع وسط چلسی رباط صلیبی پاره کرده است.

1899355

فوفانا در سال‌های اخیر از نظر مصدومیت بازیکنی بدشانس بوده و بارها با آسیب‌دیدگی مواجه شده است. او در تابستان 2021 درحالی‌که بازیکن لسترسیتی بود در یک دیدار دوستانه تیمش مقابل ویارئال پایش را شکست و هفت ماه از میادین دور بود. او در مارس 2022 به ترکیب لستر بازگشت، اما تابستان همان سال با قراردادی 90 میلیون یورویی به چلسی پیوست.

اما او در اولین فصل حضورش در چلسی هم با چندین مصدومیت مواجه شد. فوفانا در ماه اکتبر از ناحیه زانو مصدوم شد و دو ماه نتوانست بازی کند. چند روز بعد از بازگشت فوفانا باز هم از ناحیه زانو مشکل پیدا کرد و نزدیک به دو ماه دیگر حاشیه‌‌نشین شد.

🔃چلسی حالا که مطمئن شده فوفانا را در بخش اعظم فصل آینده در اختیار ندارد، برای پر کردن جای او در مرکز خط دفاعی باید از میان لوی کولویل، تیاگو سیلوا، تروو چالوبا و بنوا بادیاشیل دست به انتخاب بزند.

دیدگاه‌ها