کد خبر : 1951571 | 27 تیر 1402 ساعت 20:46 | 25.2K بازدید | 15 دیدگاه

فصل پیش را فراموش کنید، چلسی مربی جدیدی دارد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در یک نشست خبری درباره جذب مویسس کایسادو، تمدید قرارداد با لوی کالویل و مصدومیت جدی وسلی فوفانا توضیح داد.

فصل پیش را فراموش کنید، چلسی مربی جدیدی دارد

به گزارش "ورزش سه"، کاروان چلسی دیروز برای پشت سر گذاشتن تور تابستانی به آمریکا رسید. مائوریسیو پوچتینو امروز در یک نشست خبری درباره وضعیت تیمش و موضوع‌های نگران‌کننده برای هواداران صحبت کرد.

پوچتینو، که با 29 بازیکن به آمریکا سفر کرده، درباره برخی ستاره‌های غایب مثل ریس جیمز و آرماندو بروخا توضیح داد و علت غیبت آنها را بیماری اعلام کرد. او همچنین درباره یکی از هدف‌های مهم چلسی در ادامه تابستان، یعنی مویسس کایسادو، صحبت کرد. از دیگر سوالات مهم از سرمربی چلسی مصدومیت شدید وسلی فوفانا بود.

گزارشگرمصدومیت وسلی فوفانا
ما برای او ناراحتیم. چرا که وسلی برای تیم بازیکن مهمی است. امیدوارم او فصل آینده را کامل از دست نداده باشد. ولی با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده‌ایم، او با پارگی رباط صلیبی مواجه شده که خیلی سخت است. امیدوارم حالش خوب شود و زود برگردد.

گزارشگرآیا پیشنهاد چلسی برای خرید مویسس کایسادو رد شده؟
همه در باشگاه سخت در تلاشند تا ما به چیزهایی که می‌خواهیم برسیم. نمی‌خواهم درباره افراد مشخص صحبت کنم و اسم بیاورم. خیلی از تیم‌ها مثل ما در تلاشند تا یک بازیکن را به خدمت بگیرند تا تیمشان را تقویت کنند.

1899430

گزارشگرآخرین خبرها از تمدید با لوی کالویل؟
ما در حال حاضر مشغول صحبت با لوی کالویل هستیم. گفت‌وگوی خوبی برقرار است، ولی خصوصی است و نمی‌توانم درباره‌اش حرف بزنم. ولی مهم این بود که آنها بدانند نظر ما چیست. در چلسی رقابت برای به دست آوردن پست ثابت سخت خواهد بود، ولی هر بازیکنی می‌تواند به فهرست فیکس تیم راه پیدا کند. همه این را می‌دانند و این شرایط برای همه بازیکنان چلسی روشن و واضح است.

گزارشگرپوچتینو برای فراموش کردن فصل گذشته تا اینجا چه کرده؟
یکی از مهم‌ترین چیزها این است که بازیکنان اعتماد به نفس داشته باشند و خودشان را باور کنند. من باید مشکلات را قبول کنم و با صراحت با آنها روبرو بشوم. ما جزئیات خاصی داریم تا بر این مشکلات غلبه کنیم. اعتماد به نفس واقعا مهم است. ما حالا آماده شروع یک فصل جدید هستیم و یک مربی جدید بالای سر تیم است.

دیدگاه‌ها