کد خبر : 1951578 | 27 تیر 1402 ساعت 21:42 | 80.5K بازدید | 20 دیدگاه

تور لوکس رئال مادرید: عرق ریختن لاکچری در آمریکا

ستاره‌های رئال مادرید دومین روز تور تابستانی‌شان را پشت سر گذاشتند و در کنار تمرین‌های سخت بدنسازی اجازه گرفتند در سواحل کالیفرنیا تفریح کنند.

تور لوکس رئال مادرید: عرق ریختن لاکچری در آمریکا

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های رئال مادرید که برای تور تابستانی راهی آمریکا شده‌اند در خوابگاه دانشگاه UCLA اسکان داده شده‌اند. آنها هر روز برای رفتن به محل سکونت‌شان با تابلویی روبرو می‌شوند که روی آن نوشته شده: "وقتی خیالتان راحت باشد که با حداکثر توان تلاش کرده‌اید تا بهترین باشید شما موفق هستید". این جمله‌ها را جان وودن که در آمریکا به عنوان بهترین مربی تاریخ بسکتبال معروف است به زبان آورده.

1899443

این بدون شک فلسفه‌ای است که کارلو آنچلوتی و مربی بدنسازی‌اش پینتو برای بازیکنان‌شان می‌پسندند، تلاش برای رسیدن به بهترین شرایط ممکن. پینتو همیشه به عنوان یک بدنساز سخت‌گیر معروف بوده و فده والورده امروز با اشاره به تمرین‌های سخت تیمش گفت: "اردوی پیش‌فصل تا اینجا خیلی سخت بوده، ولی این تمرین‌هاست که به ما انرژی می‌دهد تا برای فصل سخت پیش‌رو آماده بشویم".

🏖اما با صلاح‌دید مربی بدنساز رئال مادرید، ستاره‌های این تیم در اولین روزهای تور آمریکا در کنار تمرین‌های سخت اجازه دارند ساعت‌هایی از روز را در سواحل کالیفرنیا به استراحت و تفریح بپردازند.

1899442

خبرنگار روزنامه مارکا که با رئال مادرید در سفر آمریکا همراه شده می‌گوید ستاره‌های رئال امروز وقت آزادشان را در سواحل سانتاکلارا به هندبال بازی کردن و بازی پدل گذراندند.

رئال مادرید در حال حاضر در بورلی‌هیلز حضور دارد و برای تمرینات بدنسازی از سالنهای دانشگاه UCLA استفاده می‌کند. ستاره‌های رئال اما در یک هتل پنج‌ستاره اقامت دارند و لوکس‌ترین اتاق‌های این هتل برای ستاره‌های مشهور تیم اسپانیایی رزرو شده است.

دیدگاه‌ها