کد خبر : 1951579 | 27 تیر 1402 ساعت 21:48 | 64.6K بازدید | 44 دیدگاه

روزگار متفاوت سیدحسین در تقابل با هوادار

سیدحسین حسینی پس از تمدید قرارداد با استقلال به طور اختصاصی تمرینات خود را دنبال می‌کند.

روزگار متفاوت سیدحسین در تقابل با هوادار

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در بازی تدارکاتی مقابل هوادار در شرایطی با دریافت چهار گل مغلوب شد که علیرضا رضایی که زمزمه‌های جدایی‌اش شنیده می‌شد با لباس شخصی فقط نظاره‌گر بازی دوستانه بود و حسین حسینی نیز که به تازگی به تمرینات اضافه شده به طور اختصاصی تمرین می‌کرد.

سینا سعیدی‌فر در این بازی دوستانه چهار گل دریافت کرد تا با وجود اینکه نتایج بازی‌های دوستانه چندان اهمیتی ندارد، هواداران استقلال نگران خط دروازه خود باشند.

©سید حسین حسینی، کاپیتان فصل گذشته آبی‌ها که در ابتدا از استقلال خداحافظی کرده بود و در ادامه شرایط طوری رقم خورد که با استقلال تمدید کند، با پیراهن آبی کمرنگ در گوشه‌ای از کمپ حجازی به طور اختصاصی تمرین می‌کرد و نگاهی هم به جریان بازی هوادار داشت.

1899447

او چندی پیش با بازوبند کاپیتانی مقابل همین هوادار در یک حرکت پر بحث برای زدن پنالتی به محوطه هوادار آمد تا صحنه‌ای ماندگار را با گلش به هوادار به ثبت برساند. استقلال در آن بازی ۶ بر یک هوادار را شکست داده بود و حالا در شرایطی که حسینی دور از شرایط بازی بود با نتیجه چهار بر دو از این تیم تهرانی شکست خورد.

❔باید دید سیدحسین حسینی در فصل آینده می‌تواند گلر مورد اطمینان جواد نکونام باشد یا خیر. او حالا به دلیل دیرتر شروع کردن تمریناتش با استقلال کار فشرده‌تری در پیش فصل دارد.

عکس: میلاد احمدی

دیدگاه‌ها