کد خبر : 1951586 | 27 تیر 1402 ساعت 22:23 | 44.1K بازدید | 65 دیدگاه

مردودی داور دربی در تست پیش‌فصل!

محمدحسین زاهدی‌فر که فصل گذشته دو بار شهرآورد را قضاوت کرد، در تست پیش‌فصل رد شد.

مردودی داور دربی در تست پیش‌فصل!

به گزارش "ورزش سه"، تست آمادگی جسمانی پیش‌فصل داوران ساعتی پیش در استادیوم دستگردی آغاز شد و در حالی به پایان رسید که 14 داور متشکل از 7 داور و 7 کمک‌داور، نتوانستند در این تست به نتیجه برسند و رد شدند.

علی صفایی، محمدحسین زاهدی‌فر، روح‌الله شریفی، سعاد وفاپیشه، سعید رحیمی‌مقدم، حمید حاج ملک و مهدی اوجاقی 7 داور وسط هستند که موفق نشدند تست را پشت سر بگذارند.

ویدئو: 305823

این در حالی است که فصل گذشته محمدحسین زاهدی‌فر قضاوت بازی رفت پرسپولیس - استقلال را بر عهده داشت و در بازی فینال جام حذفی نیز به عنوان داور چهارم حضور داشت و پس از مصدومیت خورشیدی، داوری را برعهده گرفت.

همچنین حمید حاج‌ملک فصل گذشته چند بازی مهم را داوری کرد، اما حالا اجازه حضور در فصل جدید را نخواهد داشت و باید مهر ماه تست جدید را انجام دهد.

نکته مهم اینکه خداداد افشاریان اعلام کرد که اگر داوری 3 بار در تست‌ها رد شود، امکان داوری نخواهد داشت و باید دید از بین این 7 داور و 7 کمک داور، کدام‌یک مشمول این قانون می‌شوند.

این در حالی است که سایر داوران لیگ برتری از جمله پیام حیدری، بیژن حیدری، کوپال ناظمی، وحید کاظمی و... توانستند تست دشوار 6 دور 40 متر (هر دور زیر 6 ثانیه) و چهل بار 75 متر را انجام دهند.

دیدگاه‌ها