کد خبر : 1951601 | 28 تیر 1402 ساعت 03:19 | 40.4K بازدید | 5 دیدگاه

چلسی برای این بازیکن هر روز پیشنهاد می‌دهد!

برایتون که در طول دو فصل اخیر پیشنهادات بسیار زیادی برای هافبک خود، مویزس کایسدو، دریافت کرده است تا به حال تمامی آن‌ها را رد کرده است.

چلسی برای این بازیکن هر روز پیشنهاد می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی اخیرا پیشنهادی به ارزش 70 میلیون پوند برای هافبک برایتون ارسال کرده که با پاسخ منفی این باشگاه روبرو شده است و برایتون حداقل صد میلیون پوند برای هافبک اکوادوری خود درخواست کرده است.

این پیشنهاد در روز دوشنبه به تیم برایتون ارائه شد و هیچ آپشن اضافی‌ای در آن در نظر گرفته نشده است که توسط برایتون رد شد. پیشنهاد اول چلسی به ارزش 60 میلیون پوند (79 میلیون دلار) در پنجره تابستانی نیز قبلاً رد شده بود.

گزارش اتلتیک نشان می‌دهد که چلسی از ژانویه بدنبال خرید این بازیکن است و بودجه خرید آن را افزایش داده و دست از دنبال کردن این بازیکن برنمی‌دارد. کایسدو اعتراف کرده که نمی‌تواند فرصت پیوستن به یک تیم قدرتمند اروپایی را رد کند و گفته شده که شرایط شخصی قبلاً توافق شده است.

1891531

مویزس کایسدو، بازیکن ملی پوش اکوادور، در تور پیش فصل برایتون در ایالات متحده به تیم پیوسته است، اما هنوز مشخص نیست که آیا او برای تیم در مسابقات رسمی بازی خواهد کرد یا خیر. برایتون حدود 100 میلیون پوند (131 میلیون دلار) را برای او می‌خواهد و قرارداد کایسدو تا سال 2027 تمدید شده است

چلسی در حال بررسی پیشنهاد سوم است و احتمال دارد لوی کولویل، بازیکن تیم ملی زیر 21 سال انگلیس، را هم وارد معامله کند. برایتون هنوز علاقه‌مند به بازگشت این مدافع به ورزشگاه اَمِکس است، زیرا در فصل گذشته که به طور قرضی برای برایتون به میدان رفت بازی‌های موثری در این تیم انجام داده. اما پیشنهاد 30 میلیون پوندی (39 میلیون دلار) برایتون برای این بازیکن توسط چلسی رد شده است.

دیدگاه‌ها