کد خبر : 1951606 | 28 تیر 1402 ساعت 04:00 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

اسنایدر به آژاکس برگردد، جنگ می‌شود!

گروه هواداران افراطی آژاکس به وسلی اسنایدر هشدار جدی دادند که فکر بازگشت را از سرش بیرون کند.

اسنایدر به آژاکس برگردد، جنگ می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، در صورت تحقق بازگشت وسلی اسنایدر به آژاکس که در رسانه‌های هلندی درباره آن صحبت می‌شود، نه تنها هیچ استقبالی از او نخواهد شد که ممکن است خطر جانی نیز او را تهدید کند. ملی پوش سابق هلندی که تا سال 2007 برای تیم شهر آمستردام بازی می‌کرد و سپس به رئال مادرید رفت تا به مدت دو سال در آنجا بازی کند، کاری انجام داده که برخی از هواداران آژاکس دوست نداشتند و حالا نمی خواهند در مورد بازگشت احتمالی او چیزی بشنوند.

گفته می‌شود اسنایدر قرار است دستیار اسون میسلنتات، سرمربی جدید آژاکس، شود. گروه هواداری اولترای «اف ساید»، با انتشار بیانیه‌ای در اینستاگرام اعلام کرد که حضور احتمالی هافبک سابق کاملاً گزینه ای نامطلوب است. آنها او را به خاطر سازماندهی بازی خداحافظی‌اش در اوترخت (سه سال پیش)، علی‌رغم اینکه هرگز برای آن تیم بازی نکرده بود، نمی‌بخشند. اولتراهای آژاکس این را غیرقابل درک می‌دانند که آژاکس در حال مذاکره با اسنایدر برای حضور او در کادر مربیگری است، به خصوص با در نظر گرفتن رابطه بد بین هواداران و بازیکن سابق.

در این بیانیه آمده است: «بیایید فوراً شفاف‌سازی کنیم. این احمق در باشگاه ما مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. ما بیش از سه سال پیش برای او روشن کردیم که او شخصی منفور است. وسلی، حتی اگر یک درصد شایعات در مورد بازگشت تو به آژاکس درست باشد، حماقتت را بیشتر ثابت کرده‌ای. اگر هم واقعیت داشته باشد، تو یک انسان حرامزاده و دو قطبی هستی. اگر بیایی جنگ بزرگی برپا می‌شود و عواقبش با خودت خواهد بود.»

دیدگاه‌ها