کد خبر : 1951608 | 28 تیر 1402 ساعت 00:25 | 126.9K بازدید | 60 دیدگاه

کنایه جدید ناصر الخلیفی به امباپه

ناصر الخلیفی تاکید کرد که هیچکدام از اعضای پاری سن ژرمن بزرگتر از این باشگاه نیستند؛ اظهارنظری که بسیاری آن را طعنه به کیلیان امباپه برداشت کردند.

کنایه جدید ناصر الخلیفی به امباپه

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، به اعضای این تیم در اولین جلسه تمرینی شاگردان لوئیس انریکه در زمین تمرین جدید گفته که آن‌ها "هیچ بهانه‌ای" برای عدم موفقیت در فصل پیش رو ندارند. امروز اولین بار بود که پاری سن ژرمن زیر نظر لوئیس انریکه، سرمربی جدید، تمرین می‌کرد.

کیلیان امباپه، که آینده مشخصی ندارد هم در این تمرین حضور داشت و همان‌طور که تصاویر منتشر شده از تمرینات نشان می‌دهد، دیدار خاصی بین رئیس باشگاه و کاپیتان فرانسوی وجود نداشت.

کاملا مشخص است که امباپه مانند گذشته ستاره شماره یک تیمش نیست. در ویدیوی منتشر شده صفحه رسمی باشگاه الخلیفی با بازیکنان تازه وارد خوش و بش می‌کند و دیده نشد که او به سراغ امباپه برود.

همچنین در قسمت بعدی ویدیو از تمرینات بازیکنان تنها دو مرتبه امباپه نشان داده می‌شود که خیلی زود دوربین باشگاه به سراغ بازیکنان دیگری مانند مارکو آسنسیو، میلان اشکرینیار و نیمار می‌رود.

یک سال از قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده اما او به باشگاه گفته که نمی‌خواهد بند تمدید قراردادش را برای ماندن 12 ماه دیگر پس از پایان فصل آینده، فعال کند.

1899503

امباپه علناً اعلام کرده که می‌خواهد فصل آینده در پاری سن ژرمن بماند، با این حال باشگاه مصمم است که اجازه ندهد او تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک کند.

مدیران باشگاه اصرار دارند که او باید یا فروخته شود یا قراردادش را تمدید کند و تا 31 جولای به او برای تصمیم گیری فرصت داده‌اند. هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و باشگاه منتظر روشن شدن موقعیت امباپه است.

الخلیفی قبل از شروع تمرین در کمپ جدید باشگاه که 300 میلیون یورو برای احداث آن هزینه شده، 15 دقیقه برای بازیکنان سخنرانی کرد. او در سخنرانی خود بر اهمیت ورود به «عصر جدید» و داشتن «ذهنیت جدید» در آینده تاکید کرد و نسبت به استانداردهای مورد انتظار باشگاه صحبت کرد.

او گفت: "باشگاه از هر کسی، از جمله من، بزرگتر است. شما در بهترین مرکز آموزشی جهان هستید. شما باید به آن افتخار کنید و از آن بهره ببرید. اینجا برای موفقیت همه چیز را در اختیار دارید، چیزی کم ندارید، هیچ بهانه‌ای برای موفق نشدن وجود ندارد."

دیدگاه‌ها