کد خبر : 1951609 | 28 تیر 1402 ساعت 04:30 | 61.5K بازدید | 6 دیدگاه

برای من، او بهترین شماره 9 جهان است

در مادرید یک نفر شدیدا دلتنگ بنزماست

ادر میلیتائو اعتراف کرده است که تیم از تصمیم کریم بنزما برای ترک رئال مادرید در این تابستان ناراحت است.

در مادرید یک نفر شدیدا دلتنگ بنزماست

به گزارش "ورزش سه"، از برنده توپ طلای سال 2022، انتظار می‌رفت که قبل از پایان فصل 3-2022 و با اتمام قراردادش با رئال قرارداد جدیدی را امضا کند. اما بنزما با انتخاب ناگهانی خود دنیای فوتبال را شوکه کرد و به تیمی در لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی به نام الاتحاد ملحق شد.

بنزما قرارداد سه ساله‌ای را با تیم عربستانی منعقد کرد و برآورد می‌شود که دستمزد او حدود 172 میلیون پوند در سال است، یعنی بیش از 150 میلیون پوند بیشتر نسبت به حقوق قبلی او در لوس بلانکوس در فصل 2022/23.

رئالی‌ها از زمان از دست دادن ستاره‌شان، با بسیاری از مهاجمان مذاکره کرده‌اند، از جمله لائوتارو مارتینز و هری کین و به دنبال این هستند که خلاء بزرگ ترکیب اصلی خود را پر کنند.

ادر میلیتائو در گفتگو با رسانه‌ها، به از دست دادن بنزما اشاره کرد و اعتراف کرد که تیم ناراحت است که او رفته است.
مدافع برزیلی در این باره گفت: "بنزما؟ البته که ما ناراحت بودیم که او رفت. برای من، او بهترین شماره 9 جهان است. اما زندگی ادامه دارد، ما باید دوباره خودمان را بازیابی کنیم."

میلیتائو همچنین اشاره کرد که باشگاه در حال حاضر یک رهبر جدید در خط حمله دارد و هموطن و هم‌تیمی خود را بهترین فوتبالیست جهان معرفی کرده است: "به نظر من، وینیسیوس بهترین بازیکن جهان است."

ادر میلیتائو و رئال مادرید در تاریخ 24 جولای بازی‌های پیش‌فصل خود را در برابر میلان در ورزشگاه مشهور رز بال در پاسادینای کالیفرنیا آغاز می‌کنند.

دیدگاه‌ها