کد خبر : 1951610 | 28 تیر 1402 ساعت 05:00 | 45.4K بازدید | 6 دیدگاه

پورتو در انتظار دستور ژاوی

یک بارسایی در مسیر تیم طارمی

باشگاه پرتغالی منتظر دستور ژاوی برای آزادسازی نیکو گونزالس از بارسلوناست.

یک بارسایی در مسیر تیم طارمی

به گزارش "ورزش سه"، روزها می‌گذرد و آینده نیکو گونزالس همچنان نامشخص است. هافبک بارسلونا نظر چند باشگاه را به خود جلب کرده است. در میان آنها، خیرونا درباره او سؤال کرده است. این باشگاه علاقه زیادی به نیکو دارد و احساس می‌کند که این تیم محیطی مناسب برای رشد و پیشرفت این بازیکن جوان است.

اما از سمت دیگر از یک باشگاه پرتغالی نیز علاقه زیادی به او ابراز شده است. پورتو درباره فرزند بازیکن افسانه‌ای سابق دپورتیوو، فران گونزالس، بسیار مصمم است.

پورتو در این فصل به دنبال تقویت تیم خود در پست‌های 6 و 8 زمین است و به همین خاطر بازیکن بارسلونا را گزینه بسیار مناسب برای خود می‌داند. علاوه بر این پورتو نیز همانند بارسلونا از یک انتقال قرضی استقبال می‌کند.

در دراگائو نیکو این فرصت را خواهد داشت که در لیگ قهرمانان بازی کند؛ چیزی که بسیار برای او ارزشمند است. پورتو در روزهای اخیر در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های این بازیکن، ژرژ مندس، بوده است.

اکنون این باشگاه منتظر این است که ژاوی هرناندز این بازیکن را آزاد کند، که قرار است در تور آمریکا شرکت کند. اگر تغییری رخ ندهد، او همراه تیم سفر خواهد کرد. باید ببینیم آیا قبل از این تور توافقی برقرار می‌شود و او قبل از اعزام تیم، از بارسا جدا می‌شود یا اینکه این مذاکرات برای مدت طولانی ادامه می‌یابد.

دیدگاه‌ها