کد خبر : 1951647 | 28 تیر 1402 ساعت 09:58 | 83.7K بازدید | 68 دیدگاه

انتخاب رودریگو: کاش این ستاره بارسا به رئال بیاید!

رودریگو، ستاره رئال مادرید، می‌گوید دوست دارد پدری در کنارش در این تیم بازی کند.

انتخاب رودریگو: کاش این ستاره بارسا به رئال بیاید!

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در چند سال اخیر پیشرفت قابل توجهی در ترکیب رئال مادرید داشته و در دیدارهای مهم و حساس به کمک آنها آماده است. 

این ستاره برزیلی امسال و با توجه به جدایی چند بازیکن از خط حمله رئال باید بیش از پیش توانایی‌هایش را در کنار وینیسیوس جونیور، هم‌وطن و هم‌تیمی‌اش، به نمایش بگذارد و به کارلو آنچلوتی برای رسیدن به اهدافش کمک کند. 

او که در تیم ملی برزیل هم حضور دارد و در این کشور بازیکن محبوبی به حساب می‌آید در گفتگویی شرکت کرد که باید پاسخ‌های تک کلمه‌ای به سوالات می‌داد و نکات جالبی در این مصاحبه مطرح شد. 

1899563

این بازیکن در پاسخ به این سوال که از بین رونالدو نازاریو و رونالدینیو کدام بازیکن را انتخاب می‌کند، بدون مکث و تعلل گفت: «رونالدو.»

رودریگو همچنین در پاسخ به سوالی که باید از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو انتخاب می‌کرد هم جواب مورد نظر را داد: «رونالدو»

اما نکته جالب زمانی بود که از او پرسیده شد از بین بازیکنان بارسلونا دوست داشت کدام یک در رئال مادرید بازی می‌کرد و رودریگو پاسخ داد: «پدری.»

به نظر می‌رسد که این ستاره برزیلی هم مشتاق و تحسین کننده عملکرد درخشان این ستاره جوان بارساست و علاقه خاصی به سبک فوتبال او دارد.

دیدگاه‌ها