کد خبر : 1951654 | 28 تیر 1402 ساعت 10:48 | 7.6K بازدید | 18 دیدگاه

جوکوویچ: برای قهرمانی جدید گرند‌اسلم خواهم جنگید

تنیسور صربستانی پس از شکست تلخ در فینال ویمبلدون 2023 از عزم خود برای قهرمانی در گرنداسلم آمریکا خبر داد.

جوکوویچ: برای قهرمانی جدید گرند‌اسلم خواهم جنگید

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از اسپورت کلاب صربستان؛ نواک جوکوویچ از برنامه‌های گرنداسلم آمریکا که پس از یک سال غیبت به آن بازخواهد گشت، صحبت کرد. پاییز گذشته و بهار امسال، این ورزشکار در آمریکا بازی نکرد، زیرا برای ورود به این کشور نیاز به واکسینه شدن علیه ویروس کرونا بود که جوکوویچ از این امر خودداری کرد.

نفر دوم رنکینگ ATP گفت: در این فصل به سختی کار خواهم کرد. من اهداف جدیدی دارم؛ گرنداسلم آمریکا و جام دیویس، دو تورنمنت مهم قبل از پایان سال. امیدوارم سالم، قوی، با انگیزه باشم و برای یک عنوان جدید گرنداسلم بجنگم. اما بیایید ببینیم در ادامه چه اتفاقی رخ می‌دهد.

1898641

نواک جوکوویچ که چند روز در فینال گرنداسلم ویمبلدون مغلوب کارلوس آلکاراس 20 ساله اسپانیایی شده بود، افزود: مشتاقانه منتظر بازگشت به نیویورک هستم. من بارها در دوران حرفه‌ای‌ام بازی‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌ام اما در 5 یا 6 سال اخیر، چمن به سطح مورد علاقه من تبدیل شده است. با این حال، اگر تمام تورنمنت‌هایی که من در آنها موفق‌تر بوده‌ام را در نظر بگیرید، این کار سخت است.

تنیسور صربستانی خاطرنشان کرد: من فینال‌های زیادی را در نیویورک بازی کردم، آخرین باری که به مدودف باختم اما عشق مردم را جلب کردم، که به ندرت اتفاق می‌افتد. سپس این شهر را ترک کردم، با عشق به آن فکر کردم، بنابراین واقعاً می‌خواستم برگردم. نیویورک هدف اصلی من به جز جام دیویس است. همچنین برای آماده شدن برای گرنداسلم آمریکا، در سینسیناتی بازی خواهم کرد. این برنامه من برای آمریکا است.

دیدگاه‌ها