کد خبر : 1951679 | 28 تیر 1402 ساعت 12:38 | 82K بازدید | 31 دیدگاه

داد والورده در آمد: اینجا دارند ما را می‌کشند!

فده والورده از فشار تمرینات بدنسازی رئال مادرید گفت و اینکه چطور آنتونیو پینتوس به آنها سخت می‌گیرد.

داد والورده در آمد: اینجا دارند ما را می‌کشند!

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات پیش فصل رئال مادرید چند روزی است که شروع شده و اخیرا بازیکنان ملی پوش نیز به این تمرین اضافه شدند. رئال زیر نظر آنتونیو پینتوس تمرینات سخت بدنسازی را پشت سر می‌گذارند و همه می‌دانند که پینتوس چقدر به بازیکنان سخت می‌گیرد.

1899608

گزارشگرفده والورده، ستاره اروگوئه‌ای رئال، در این رابطه با خنده گفت: «خدای من، پینتوس دارد ما را به کشتن می‌دهد ولی همین تمرینات در نهایت به ما برای چالش‌های سخت فصل پیش رو انرژی لازم را خواهد داد. وقتی حریفان در دقایق پایانی افت می‌کنند، ما می‌توانیم با انرژی بالا به آنها ضربه لازم را بزنیم. تیم بزرگی داریم و اگر همه در یک مسیر درست قرار بگیرند، به اهداف بزرگمان خواهیم رسید.»

1899609

گزارشگرفده در مورد تور آمریکای رئال و چهار بازی دوستانه دشوار گفت: «به نظر من فوق‌العاده است چرا که باعث می‌شود با هوادارانی که فاصله زیادی با ما دارند ملاقات کنیم. بازی‌های خوبی هم خواهند شد و باید بهترین نسخه خودمان را ارائه دهیم.»

گزارشگراو در مورد لیگ حرفه‌ای آمریکا و پیوستن لیونل مسی به اینتر میامی نیز گفت: «من در آنجا دوستان زیادی دارم و به من گفته‌اند که لیگی رقابتی است. با رفتن مسی به اینتر میامی، توجهات به MLS بیشتر نیز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها