کد خبر : 1951687 | 28 تیر 1402 ساعت 12:45 | 41.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیام سابیتزر به تن هاخ: کی ضرر می‌کنه، من یا تو!

مارسل سابیتزر در بازی تدارکاتی بایرن مونیخ 5 گل به ثمر رساند تا پیام غیرمستقیمی برای اریک تن هاخ و منچستریونایتد ارسال کند.

پیام سابیتزر به تن هاخ: کی ضرر می‌کنه، من یا تو!

به گزارش "ورزش سه"، مارسل سابیتزر در جریان پیروزی 27-0 بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه 5 گل به ثمر رساند و یک از بهترین بازیکنان تیمش بود. سابیتزر که در بازی دوستانه برابر روتاخ-اگرن توانایی‌‌هایش را ثابت کرد، برای اریک تن هاخ و منچستریونایتد پیام روشنی فرستاد.
سابیتزر در نیمه دوم 5 گل به ثمر رساند و در مقطعی از بازی تنها گلزن بایرن در نیمه دوم بود. این هافبک تمام گل‌های خود را که بین دقایق 50 تا 72 به ثمر رسید، در داخل محوطه شش قدم وارد دروازه حریف کرد.

1899624

سابیتزر با این نمایش به نوعی تلاش داشت توانایی‌هایش را به سرمربی هلندی یونایتد ثابت کند. البته این مسابقه به تنهایی برای متقاعد کردن یونایتد جهت خرید او کافی نخواهد بود اما منچستر ایونینگ نیوز اوایل این ماه گزارش داد که با وجود بازگشت به بایرن، احتمالا یونایتد دوباره سابیتزر را جذب می‌کند.
در آن زمان گفته می‌شد که توافق دائمی بعید است اما او همچنان به عنوان یک گزینه در میان خریدهای احتمالی تن هاخ باقی می‌ماند. نمایش اخیر او در حالی رقم خورده که یونایتد تلاش دارد تا خط میانی‌اش را تقویت کند. سابیتزر پس از اینکه نیمه دوم فصل 23-2022 را به صورت قرضی در یونایتد گذراند، از شرایط این تیم آگاه است.

او فصل گذشته 18 بازی برای شیاطین سرخ انجام داد و به صورت واضح از تمایل خود برای ماندن در منچستر صحبت کرده بود. طبق گزارش بیلد، بایرن برای فروش این بازیکن 29 ساله، 15 میلیون یورو می‌خواهد.

1899627

در حالی که یونایتد در حال حاضر اولویت‌های دیگری دارد، سابیتزر می‌تواند یک بازیکن باتجربه برای تقویت عمق خط میانی در روزهای پایانی نقل و انتقالات باشد. اگر فرد، دنی فن دبیک و اسکات مک تومینای جدا شوند، در یونایتد تنها کاسمیرو، میسون مونت، کریستین اریکسن  به عنوان هافبک‌های میانی در لیست باقی می‌مانند. برونو فرناندز هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد اما او جلوتر از خط میانی و نزدیک به خط حمله به عنوان یک شماره 10 بازی می‌کند.

باید دید که آیا موضع یونایتد در مورد جذب سابیتزر در هفته‌های آینده تغییر می‌کند یا اینکه باشگاه دیگری برای خرید این بازیکن اقدام می‌کند. شاید او حتی در لیست توماس توخل در بایرن باقی بماند. به ثمر رساندن 5 گل شاید نظر سرمربی آلمانی را در مورد این بازیکن تغییر بدهد.

دیدگاه‌ها