کد خبر : 1951689 | 28 تیر 1402 ساعت 13:01 | 29.3K بازدید | 4 دیدگاه

کاپیتان یوونتوس جای توتی را پر می‌کند!

لئوناردو بونوچی با رد پیشنهاد حضور در فوتبال ترکیه در حال مذاکره با لاتزیو و رم است.

کاپیتان یوونتوس جای توتی را پر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لئوناردو بونوچی در آستانه شروع تمرینات پیش فصل یوونتوس با یک خبر غیرمننتظره مواجه شد. باشگاه به مدافع باتجربه اعلام کرد که دیگر نیازی به او ندارد و باید به دنبال تیم جدیدی باشد. این خواسته مکس آلگری بود و باعث ایجاد تنش‌‍‌هایی بین کاپیتان و سرمربی بیانکونری شد. با این حال تنها مورد قطعی این است که بونوچی باید هر چه سریع‌تر تیم آینده خود را انتخاب کند.

بعد از اینکه کریستین جونتولی این موضوع را تایید کرد، چند باشگاه برای جذب کاپیتان یووه دست به کار شدند. فنرباغچه و گالاتاسرای از اولین مشتریان بونوچی بودند که پیشنهادات بسیار خوبی هم ارائه کردند؛ پیشنهاداتی که البته مورد توجه این بازیکن قرار نگرفت.

1899633

به گزارش توتو مرکاتو، این مدافع 36 ساله فعلا قصد دارد فوتبال خود را در ایتالیا دنبال کند و با رد پیشنهاد دو تیم بزرگ فوتبال ترکیه دوست دارد در پایتخت به کار خود ادامه دهد؛ جایی که احتمال دارد در صورت توافق با رم، بازوبندی را به دست ببنددد که سال‌ها به دست فرانچسکو توتی، اسطوره تیم پایتخت، بود و بعد از خداحافظی او هیچ گاه جانشین بزرگی برایش پیدا نشد.

لاتزیو و رم دو تیمی هستند که بونوچی از پیشنهاد بازی در آنها استقبال می‌کند. در حالی که برخی منابع همچنان از تلاش او برای تغییر موضع یووه خبر می‌دهند، دو تیم شهر رم در حال آماده کردن پیشنهاداتی معقول برای جذب او هستند. البته بونوچی باید هر چه زودتر تصمیم خود را بگیرد چرا که در غیر این صورت احتمالا باید فصل آینده را از روی سکوها تماشا کند.

دیدگاه‌ها