کد خبر : 1951702 | 28 تیر 1402 ساعت 13:44 | 61.5K بازدید | 13 دیدگاه

معضل بزرگ تیاگو سلیوا برای اجرای برنامه ایده‌آلش

فرزندان ستاره برزیلی: به خانه برنمی‌گردیم!

تیاگو سیلوا اعلام کرد با وجود علاقه بسیار برای بازگشت به فلومیننزه، مخالفت فرزاندنش شاید او را مجبور به تصمیم دیگری کند.

فرزندان ستاره برزیلی: به خانه برنمی‌گردیم!

به گزارش "ورزش سه"، یک فصل دیگر در اروپا و سپس بازگشت به برزیل؛ این برنامه تیاگو سیلوا است که آرزوی بازگشت به خانه و پوشیدن دوباره پیراهن فلومیننزه را دارد؛ تیمی که در آن رشد کرد و به فوتبال دنیا معرفی شد. با این حال مدافع برزیلی برای عملی کردن این برنامه با یک مشکل بزرگ مواجه است.

سیلوا که قصد دارد در پایان قراردادش با چلسی به برزیل برگردد در مورد قطعی بودن این تصمیم گفت: "فقط خدا از آینده خبر دارد. همه از علاقه من برای بازگشت به فلومیننزه مطلع هستند. اما راضی کردن خانواده‌ام کار سختی است."

مدافع برزیلی مخالفت فرزاندنش را بزرگترین مانع برای عملی شدن برنامه خود می‌داند: "فرزندانم با این کار مخالف هستند. آنها نمی‌خواهند در برزیل زندگی کنند و این شرایط را پیچیده می‌کند. البته ما یک سال دیگر فرصت داریم تا خوب فکر کنیم و برای سال آینده بهترین برنامه را بچینیم."

تیاگو سلیوا در آکادمی باشگاه فلومیننزه رشد و در سال 2002 این باشگاه را ترک کرد. او سه سال بعد (2005) راهی فوتبال اروپا شده و  به پورتو پیوست اما تنها 6 ماه آنجا بود و راهی دینامو مسکو شد؛ جایی که بازهم حضور در آن تنها 6 ماه به طول انجامید.

او دوباره به برزیل برگشت و 3 سال برای فلومیننزه بازی کرد و با درخشش در این تیم دوران طلایی خود در اروپا را کلید زد؛ او 3 سال در میلان، 8 سال در پاری‌سن‌ژرمن و 3 سال در چلسی (یک سال از قراردادش باقی است) بازی کرد و حالا قصد دارد فوتبال خود را در خانه به پایان برساند.

1899656

دیدگاه‌ها