کد خبر : 1951710 | 28 تیر 1402 ساعت 14:48 | 88.4K بازدید | 18 دیدگاه

گزارش:

قلم قرمز انریکه روی نام هشت بازیکن PSG

لوئیس انریکه لیست سیاهی تهیه کرده که در آن نام هشت بازیکن دیده می‌شود.

قلم قرمز انریکه روی نام هشت بازیکن PSG

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی اسپانیایی انتظار دارد با خریدهای بیشتر بتواند تیمش را تقویت کند، اگرچه برای این کار باید بازیکنان زیادی را آزاد کند. پاری سن ژرمن به تلاش خود برای تشکیل یک تیم قدرتمند برای فصل آینده ادامه می‌دهد و در کنار خریدها، بازیکنان مازاد لوئیس انریکه را نیز به تدریج انتقال خواهد داد.

1898155

انریکه از دو هفته پیش مسئولیت پروژه پاریس را بر عهده گرفته و می‌خواهد تیمی آماده برای کسب اولین قهرمانی تاریخ باشگاه در لیگ قهرمانان بسازد. در حال حاضر، خرید شر ندور، مانوئل اوگارته، لوکاس هرناندز، لی کانگ این، میلان اشکرینیار و مارکو آسنسیو رسمی شده است، با این حال، لوچو می‌داند که برای تقویت بیشتر تیمش ابتدا باید چند بازیکن را آزاد کند. او یک لیست سیاه تهیه کرده و بازیکنان این فهرست باید در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال به دنبال راهی برای خروج از باشگاه باشند.

1795442

پمبله، داگبا، دیالو و غربی بازیکنانی هستند که جایی در ترکیب ندارند. فروش آنها برای خریدهای آتی مانند برناردو سیلوا، لوریس، ژوائو فلیکس، ولاهوویچ یا گابری ویگا در اولویت قرار دارد.
همچنین لیستی از بازیکنانی وجود دارد که برای فروششان عجله‌ای نیست ولی باید تا قبل از بسته شدن پنجره بروند. کیلور ناواس، کورزاوا، پارِدس و واینالدوم در این لیست هستند و آنها می‌دانند که اگر می‌خواهند دقایق بازی داشته باشند باید به دنبال تیمی برای فصل آینده باشند. یک انقلاب کامل در پاریس در حال رخ دادن است.

دیدگاه‌ها