کد خبر : 1951719 | 28 تیر 1402 ساعت 15:36 | 101.7K بازدید | 114 دیدگاه

استوری مبهم مهری، پس از غیبت در تمرینات

واکنش هافبک استقلال به حواشی: هیچ قیمتی ندادم

سعید مهری بازیکن تیم فوتبال استقلال با انتشار یک استوری به شایعات هفته‌های اخیر واکنش نشان داد.

واکنش هافبک استقلال به حواشی: هیچ قیمتی ندادم

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بازیکنانی که پس از پایان فصل قبل قراردادش را با استقلال فسخ کرد، سعید مهری است. وی که به عدم پرداخت مطالباتش معترض بود، جلسه‌ای را با علی خطیر برگزار کرد و حتی رسانه رسمی آبی‌ها از بازگشت این بازیکن به تمرینات خبر داد.

با وجود اعلام رسمی بازگشت مهری به استقلال، اما این بازیکن تاکنون در کمپ مرحوم حجازی حضور پیدا نکرده و در تمرینات تیمش شرکت نکرده است. حتی شایعاتی مبنی بر احتمال معاوضه این بازیکن با دیگر تیم‌ها نیز به گوش می‌رسد ولی حالا این بازیکن با انتشار یک استوری مبهم، به اتفاقات اخیر واکنش نشان داده است.

1877069

مهری در این استوری نوشته است:

«سلام خدمت هواداران فهیم استقلال

واقعیتش نمی‌خواستم راجع به این مسائل پیش آمده صحبت کنم، ولی شرایط جوری پیش آمد که خواستم چند تا مسئله رو خدمت شما عزیزان توضیح بدم.

اول اینکه من اصلا هیچ قیمتی به باشگاه نگفتم. این رو آقای خطیر و همچنین آقای نکونام می‌تونن شهادت بدن که من تو جلسات که با ایشون داشتم، چه صحبت‌هایی رد و بدل شده و اتفاقا چون می‌دونستم همین مسائل پیش میاد، هیچ مبلغی نگفتم.

ولی با این همه، باز این اتفاق افتاد و مهم نیست چون هر کی ندونه، باز اطرافیان من و اون بالایی از همه چی خبر دارن. بخوام بی‌پرده باهاتون صحبت کنم، استقلال بیشتر کسایی رو می‌خواد که تو فضای مجازی کارشونو بلد باشن نه جای دیگه.

من هم از هواداران عزیز جز محبت و دوست داشتن، تا بحال چیز دیگه‌ای ندیدم. ولو چند تا کانال مجازی که داستان این افراد با هواداران عزیز کاملا جداست.

ای کاش می‌تونستم همه چیزایی که تو دلم هست رو بگم ولی.... درباره کلیه مسائل نمیشه اینجا صحبت کرد و توضیح داد. ان شالله سر فرصت مناسب همه اتفاقاتی که افتاده رو خدمت شما عزیزان توضیح خواهم داد.

آرزوی موفقیت برای تیم بزرگ استقلال ایران»

دیدگاه‌ها