کد خبر : 1951725 | 28 تیر 1402 ساعت 16:03 | 17.9K بازدید | 13 دیدگاه

بند جنجالی در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات فاش شد

حضور سرمربی در نشست خبری الزام نیست!

در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.

حضور سرمربی در نشست خبری الزام نیست!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز مقامات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ نشستی را با مدیران رسانه و روابط عمومی باشگاه‌های لیگ برتری داشتند. در بخشی از این نشست طولانی داوود رفعتی افسر برگزاری مسابقات بر اساس قوانین بین‌المللی و داخلی آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات را تشریح کرد.

رفعتی که از ناظران و مسئولان برگزاری باتجربه فوتبال است، در بخشی از صحبت‌های خود درباره قوانین رسانه‌ای مسابقات به موضوع حضور سرمربیان در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی پرداخت.

موضوع حضور سرمربی در نشست‌های خبری همواره خبرساز بوده و جنجالی شده است. در این خصوص سازمان لیگ بارها بابت اینکه سرمربیان به نشست خبری نرفتند و دستیاران خود را به نشست فرستادند اولتیماتوم دادند و حتی در مقاطعی جریمه‌های نقدی نیز در نظر گرفته شد.

حالا اما در نشست امروز مشخص شد که حضور سرمربی در نشست‌های خبری الزام نیست! داوود رفعتی اعلام کرد در آیین نامه رسانه‌ای مسابقات آمده که سرمربی در صورت محرومیت نمی‌تواند به نشست خبری برود و در مواقع عادی نیز خود یا یکی از دستیارانش باید روبه‌روی خبرنگاران بنشینند.

در این بخش مدیران رسانه از رفعتی سوال کردند که با وجود الزام نبودن حضور سرمربی چرا سازمان لیگ اینقدر روی حضور سرمربیان اصرار دارد؟ پاسخ رفعتی این بود:‌ «با هماهنگی سازمان لیگ موردی ندارد که سرمربی به نشست خبری نرود!»

حال باید دید با توجه به اینکه مشخص شد حضور سرمربی در نشست خبری در آیین نامه رسانه‌ای فوتبال ایران الزام نیست، در لیگ بیست و سوم چه اتفاقاتی پیرامون برگزاری کنفرانس‌های مطبوعاتی رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها